Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka äiti ostaa lapselleen leikkipyssyn?

Vierailija
21.08.2018 |

Ja antaa lapsen leikkiä tappamisleikkejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, ehdottomasti tuosta ne sarjamurhaajat syntyvät.

Vierailija
2/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen fiksu äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien leikit voi jakaa 3 ryhmään. 1. Sotaleikit 2.pelit 3. Autot ja moottorivempeleet

Vierailija
4/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Meidän 6-vuotias esikoinen ei ole koskaan välittänyt pyssyistä, vaikka on saanut mm. kavereiltaan synttärilahjaksi Nerf-pyssyjä.

Kuopus, 3-vuotias poikamme rakastaa leikkipyssyjä ja tekee pyssyn vaikka oksasta. Tietää ja tottelee ettei toisia kohti saa ampua. Leikkii veljensä Nerf-pyssyillä ja ampuu seiniä, ei tuonikäinen mitään edes tappamisesta tai sotaleikeistä ymmärrä. Tykkää pyssyn mekaniikasta ja miltä lelu näyttää ja tuntuu - ja miten toimii niitä pehmeitä ammuksia seinään ampuessa. Poika myös nukkuu Nerf-pyssy kädessä, sen on tärkein lelu muttei ainoa kiinnostuksen kohde. Tuskin hänestä mitään sotahullua militaristia tulee aikuisena. Kunhan leikkii pyssyillään. Päiväkotiin niitä ei viedä ja se on hänelle ok.

Ja olen ostannutkin hänelle oman pienen Nerf-pyssyn.

Eli tällainen tavallinen, korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen kahden lapsen äiti ostaa lapselleen pyssyn.

Vierailija
5/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti näyttele merkittävää roolia siinä, millaiseksi ihmiseksi lapsi kasvaa, vaikkei se siltä pienen lapsen äitihormonihuuruissa tunnukaan.

Ymmärrän sinua vähän, mutta kokeneemman vinkki; älä ressaa tuollaisista. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän