Mä olen vanhin äiti lapsen harrastuksissa
Ja koulukavereiden äideistä olen myös vanhin. Oletko itse vanha äiti,?
Kommentit (14)
Onneksi en ole vanha äiti. Ennemminkin ihan keskivaiheilla. Olen +30 ja lapsi 10v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikä? Yli 40v?
44v ja lapsi 9v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikä? Yli 40v?
44v ja lapsi 9v.
Et sitten varmaan asu Helsingissä, koska täällä olisit ihan normi-ikäinen äiti.
Minä olen aina nuorin vaikka olen jo 28v! Kuinka vanhana ihmiset oikein tekevät nykyään lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina nuorin vaikka olen jo 28v! Kuinka vanhana ihmiset oikein tekevät nykyään lapsia!
Miten nuorena omasi teit?
Voi *ittu itku! Miten voi ihmisiä kiinnostaa/haitata tämmöset asiat? 70 v. alkais oleen aika vanha.
Olin lapseni mielestä vanha kun hän sanoi koululle kokoukseen mentäessä että sä olet sitten mun mummi. Ikäeroa 37 vuotta :D Ensimmäisen lapsen sain 20-vuotiaana ja olin aina joka paikassa nuorin äiti. Keskimmäiselle olin varmaan sopiva.
Mä olin nuorin, mutta ystävystyin kyllä ihan kaikenikäisten äitien kanssa. Se oli vaan rikkautta.
Mä olen 10-vuotiaan 43-vuotias äiti, enkä ole lähellekään vanhin lapsen harrastusporukan tai kaveriporukan äideistä. Yksi samanikäisen äiti vietti just 50-vuotispäiviään. Tosin sitten saman kaveripiirin äideistä kaksi on alle 30-vuotiasta, joten ikähaitari on laaja. En ole koskaan, koskaan ajatellut tätä asiaa ongelmana tai muunakaan. Kaikkien kanssa tulen toimeen, tietysti.
Nyt nuorimman lapsen koulukavereiden äitejä jos katsotaan, olen ehkä vanhin päästä. Lapsi on 10 minä 50+. Lapsella on on isompia sisaruksia.
Vanhimman lapsen kouluaikaan olin keskiverto ikäinen.
Lapset ei ainakaan ole kovin hyviä arvioimaan kenenkään yli 20-vuotiaan ikää. Kaikki yli sen on ikäloppuja.
9-vuotias poikani arvioi että hänen uusi opettajansa on "ehkä jotain 60". Mies on selkeästi minua nuorempi, joten todellinen ikä noin 35 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikä? Yli 40v?
44v ja lapsi 9v.
Et sitten varmaan asu Helsingissä, koska täällä olisit ihan normi-ikäinen äiti.
Suorastaan nuorehko äiti Helsingissä!
Ekaluokkalaisen luokkakaverin äiti on 23-vuotias. Tiedän, että vanhin äideistä on jonkun matkaa päälle 50. Tuolla lapsella on isoja sisaruksia, aikuisiakin jo.
Mikä ikä? Yli 40v?