Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te varatut jotka avoimesti flirttailette muille kuin puolisollenne

Vierailija
21.08.2018 |

Onko parisuhteenne huonossa jamassa vai oletteko yksinkertaisesti vain flirttityyppiä oli statuksenne varattu tai sinkku?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kumpaakaan. Flirtti silloin tällöin on vain hauskaa ja piristävää.

Vierailija
2/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiles . Se piristää elämää

onko ap sulla huono itsetunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni viaton flirtti on ihanaa. Oma mies on maailman paras mies mutta täysi mököpää, ei se osaa flirttailla, hellyydestä ja huomiosta sillä on se käsitys kun täyttää vaimon auton pissapojan niin se riittää viikon romantiikaksi. 

Pientä flirttiä pidemmälle en ole koskaan mennyt, en edes suukkoon saakka tai hipaisua isompaan kosketukseen. 

Vierailija
4/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu piristää päivää! Ihan viaton flirtti, hymy, kosketus, katse, voi pelastaa muuten harmaan päivän. Kivaa molemmille osapuolille ja ihan ilmaista:)

Vierailija
5/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän mielestä on vielä viatonta flirttiä? Missä se raja menee?

Vierailija
6/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraan miehen vilkaiseminen.

Vierailija
7/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeni on onnellinen ja aina olen käyttänyt tilaisuudet pieneen flirttiin. Siihen kuuluvat katseet, ilmeet ja huumori. Minulla flirttiin ei kuulu minkäänlainen koskettaminen, paitsi jos ollaan tanssimassa niin tanssiote.

Vierailija
8/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen parisuhde, mutta flirtti luonne. That’s it!

Vierailija
9/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma flirttailen. En tee sitä tarkoituksella. En edes osaa flirttailla, jos yritän. Joten ainakaan minun vahinko flirttailuilla ei ole mitään motiivia. 

Vierailija
10/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua mitä on flirtti. joten en osaa sanoa teenkö niin. En kyl ajattele et jos joku katsoo mua tuolla, että oho nyt siellä flirttaillaan mulle. Eikös flirttailu ookaan sitä et isketään silmää samalla kun juodaan drinkkiä yökerhossa?

Vierailija
11/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hississä käsi pepulle on vielä ok.

Vierailija
12/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytymiseni saattaa välillä vaikuttaa lievältä flirttailulta, mutta en todellakaan tarkoita sillä mitään.

Vierailija
13/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi flirttiä missään tilanteessa täysin viattomaksi. Kyllä siihen aina sisältyy se että osoitetaan kiinnostusta myös romanttisessa mielessä. Hyväksyttävää se itselleni on siihen asti kuin se ei johda käytännössä mihinkään eikä se lounas toista. Vaarallisilla vesillä ollaan siinä vaiheessa jos antaa ymmärtää enemmän kuin mihin itsekään on valmis. Esim. suuteleminen menisi jo todennäköisesti liian pitkälle.

Vierailija
14/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen muille miehille, vaikka olen varattu. On hauskaa heittää läppää pilke silmäkulmassa komeille miehille. Mieheni on kuitenkin se ykkönen nyt ja aina.

Vierailija
15/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut varattu jo kauan ja silti flirttailen muille. Tai joku ahdasmielinen näkee sen varmasti flirttailuna, mutta minä pidän sitä vain arkisena ja mukavana ystävällisyytenä. Eli katson silmiin, hymyilen, ehkä jutustelenkin, joskus jopa kyselen ja kuuntelen.

Yksin ei yleensä tarvitse flirttailla, vaan siihen vastataan hyvin nopeasti, oli toinen sitten vapaa tai varattu. Tilanne ei siitä kuitenkaan etene, vaan jää mukavaksi päivää keventäväksi jutuksi, jota voi myöhemminkin hymyillen muistella. Yleensä kohteet vaihtuvat, mutta välillä eteen tulee myös miehiä, joiden kanssa olen aikaisemmin flirttaillut ja juttu jatkuu hymyilevän jälleennäkemisen jälkeen siitä mihin se viimeksi jäi.

Vierailija
16/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi flirttiä missään tilanteessa täysin viattomaksi. Kyllä siihen aina sisältyy se että osoitetaan kiinnostusta myös romanttisessa mielessä. Hyväksyttävää se itselleni on siihen asti kuin se ei johda käytännössä mihinkään eikä se lounas toista. Vaarallisilla vesillä ollaan siinä vaiheessa jos antaa ymmärtää enemmän kuin mihin itsekään on valmis. Esim. suuteleminen menisi jo todennäköisesti liian pitkälle.

No höpsistä sinun romanttiset mielet!

Ei minulla ole yleensä minkäänlaista romanttista mielenkiintoa muita kohtaan, päinvastoin olen onnellinen siitä, että minulla on ihanampi mies kotona. En koe olleeni kuin pari kertaa kiinnostunut vastapuolesta oikeasti, vaan tosi on, että hyvin hyvin harva tyyppi jää edes mieleeni millään tavoin. Jos siis tämä tyyppi, jolle olen flirttaillut tulee vastaan jossakin muualla, niin en varmasti häntä enää muistaisi.

Suutelu ei ole flirttailu, ei ainakaan minulle.

Vierailija
17/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko parisuhteenne huonossa jamassa vai oletteko yksinkertaisesti vain flirttityyppiä oli statuksenne varattu tai sinkku?

Mikä sinun ongelmasi on ap?

Vierailija
18/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan kumpaakaan. Flirtti silloin tällöin on vain hauskaa ja piristävää.

Suomalaiset eivät pääosin osaa flirttailla hienovaraisesti ja hienotunteisesti. Flirtin pitää täkäläisten tosikoiden mukaan aina johtaa johonkin ja se on ulkoaopeteltua ja läpinäkyvää. Arkipäivän parisuhdettakin piristävä flirtti on hienovaraista, normaaleissa kohtaamistilanteissa tapahtuvaa ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, ei tätä ukkomiesten viheltelyä ja tuijotusta ja kiukuttelua jos toinen ei lähde mukaan. Niin, ja puolison ystäville ja muille tutuille ei flirttailla, eikä varsinkaan puolison nähden.

Vierailija
19/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpsistä sinun romanttiset mielet!

Ei minulla ole yleensä minkäänlaista romanttista mielenkiintoa muita kohtaan, päinvastoin olen onnellinen siitä, että minulla on ihanampi mies kotona. En koe olleeni kuin pari kertaa kiinnostunut vastapuolesta oikeasti, vaan tosi on, että hyvin hyvin harva tyyppi jää edes mieleeni millään tavoin. Jos siis tämä tyyppi, jolle olen flirttaillut tulee vastaan jossakin muualla, niin en varmasti häntä enää muistaisi.

Suutelu ei ole flirttailu, ei ainakaan minulle.

Ei romanttinen kiinnostus edellytä mitenkään sitä että toinen jäisi mieleen ja häntä ajattelisi myös myöhemmin. Lähinnä tarkoitan sitä että en minä ainakaan flirttailee kenenkään tahansa kanssa. Jollain tavalla vastapuoli herättää kiinnostuksen ja flirtillä haluaa kokeilla hänen kiinnostustaan, ystävälliset eleet joiden kohteella taas ei niin väliä ole sitten erikseen. Flirttailu ei flirttailua ole jos se on iskuyritys, mutta täysin viatonta se ei ole.

Vierailija
20/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset heittää verkkoja laajalle alueelle ja toiset tekee täsmäiskuja.