Jos sinun pitäisi valita joku uskonto (eri kuin tämänhetkinen), niin minkä valitsisit?
Jos sinun pitäisi valita joku uskonto (eri kuin tämänhetkinen), niin minkä valitsisit?
Kommentit (18)
Jos en saisi enää olla agnostikko, niin sitten olisin muslimi.
Saisin immuniteetin rasismisyytöksiä vastaan ja kaikista muslimityttösistä tulisi potentiaalisia vaimoehdokkaita.
Itse olen syntynyt evankelis-luterilainen kirkon jäseneksi, mutta erosin siitä heti, kun täytin 18v. Nyt ainoastaan Islam olisi ainoa uskotonto, jos pitäisi valita.
ei voi tulla sellaista tilannetta että mihinkään liittyisin.
Olen agnostikko, mutta jos olis pakko valita, niin pastafarismi.
vaihtuisi ateismista Satanismiin. Eikä sekoiteta sitä Saatanan palvontaan.
Jos nyt pitäisi ateismista johonkin noista väkisin ruveta, niin buddhalaisuus tietenkin. Se tuntuu keskittyvän enemmän oman tilanteesi parantamiseen, kuin muiden komenteluun.
Ei mikään nuista vaan ainoa oikea uskonto. Kaikki kumartaa spagettihirviötä. Spagettihirviön taivaassa on olutta ja strippareita. Virallinen uskonto muistaakseni viidessä maassa.
Zen buddhalainen olisin, jos osaisin sellainen olla.
vbnvcbnvcbn kirjoitti:
Jos nyt pitäisi ateismista johonkin noista väkisin ruveta, niin buddhalaisuus tietenkin. Se tuntuu keskittyvän enemmän oman tilanteesi parantamiseen, kuin muiden komenteluun.
Rohingyat voisivat olla vähän eri mieltä.
Jos joku oikeasti uskoo vaikka Jeesukseen ja on sydämeltään kristitty kuten minä niin ei voi edes vastata tuollaiseen kysymykseen, koska sellaista pakko ei ole eikä tule!
Kyllä se olisi tuo buddhalaisuus, jos en olisi kristitty.
Käytettyjen netisyeiden veljeskunta. Niitä islam taivahassa piisaa ja ei tartte täällä maan päällä liikoja kikkailla
Pastafarism jos pakko joku valita
Vierailija kirjoitti:
Jos joku oikeasti uskoo vaikka Jeesukseen ja on sydämeltään kristitty kuten minä niin ei voi edes vastata tuollaiseen kysymykseen, koska sellaista pakko ei ole eikä tule!
Niin, yleensä ihmisten käsitys asioista muuttuu, mutta tyhmyys on ihmisessä pysyvää.
Saatat olla ihan oikeassa.
Missä juutalaisuus, hindulaisuus jne.?