Puolituttu maalari ei saanut minua kiinni kun puhelimeni hajosi, oli maalannut tulevan tyttären huoneen seinistä vaaleanpunaiset kysymättä
Sovimme puolitutun henkilön kanssa, että hän maalaa sovittua korvausta vastaan tulevan tyttäremme huoneen seinät (laskettu aika ensi kuun puolella) Sinä päivänä kun yksityiskohdista oli tarkoitus sopia, puhelimeni meni pimeäksi. Olin mökillä yksin eikä ollut mahdollista tavoittaa tätä maalaria mitään kautta. Hänellä oli jo avaimet asuntoomme valmiina.
Kun pääsin vihdoin ja viimein kotiin, huoneen seinät oli maalattu hailakan vaaleanpunaisiksi. En todellakaan olisi halunnut sellaista sävyä. Maalarin kommentti tähän oli, että maalatkaa itse päälle jos ei kelpaa, hän yritti tavoittaa, ei saanut kiinni ja teki sovitun ajan puitteissa kuten parhaaksi näki.
Vielä tällä vuosituhannella joku olettaa automaattisesti että tyttövauvan huoneesta halutaan ällön vaaleanpunainen?
Kommentit (14)
Joo me uskotaan että maalari meni asuntoonne usean eri värivaihtoehdon kanssa (useita tölkkejä jokaista väriä ihan vaan kun ei tiennyt minkä väriseksi seinät maalataan ja varmaan ihan itse maksanut jokaisen) ja valitsi sitten itse kun ette vastanneet. Joo me uskotaan että muistit kertoa maalarille vauvan sukupuolen mutta ette sopineet väristä jo avaimia antaessa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jo niin monta pas.kan provon ainesta, etten jaksa laskea.
Hmm eilen taisi olla se anoppi juttu, jossa anoppi osteli pojalle tyttöjen juttuja :D
Mutta arvatkaas, mitä meille kävi kun puhelin hajosi ja putkimies oli samalla tavalla varattu käymään. Saatiin tosi hieno poreallas!
Velvollisuus korjata virhe tai maksaa vahingonkorvausta on syntynyt.
Meille eräs kirvesmies rakensi kysymättä asunnon ja sanoi, että purkakaa itse, jos ei kelpaa.
Tässä on jo niin monta pas.kan provon ainesta, etten jaksa laskea.