oletteko vieneet lastenvaatteita myyntiin Little Copenhageniin?
Kävikö kauppa hyvin?
Tarkoitus oli mennä Myrtsin kirppikselle myymään, mutta siellä ei luultavasti ole kirppistoimintaa tänä syksynä ollenkaan.
Myyntiin olisi menossa 146-152cm hyväkuntoista poikien sisävaatetta, välikautta ja toppaa. Hyväkuntoista kenkää on myös paljon, osa talvikengistä kerran-kaksi jalassa olleita. Meneeköhän siellä vielä noin isot vaatteet kaupaksi?
Kommentit (8)
Ihan hyviä kokemuksia. Minulla oli toissa keväänä siellä myynnissä kaksi Ikean kassillista noin 140cm pojan vaatetta ja kenkää. Myymälähän ottaa puolet myyntivoitosta itselleen.
Vaatteista tuli rahaa hiukan alle 400E. Tuosta sain puolet itselleni. Heillä siellä suuremmat hintapyynnöt vaatteista, mitä itse pyytäisin kirppiksellä, mutta hyvin kävi vaatteet kaupaksi. Mulla oli suurin osa ns"merkkivaatetta".
Vierailija kirjoitti:
En ole vienyt , naapurini kertoi hyvän syyn olla viemättä ja eipä minulla ole mitään vastaanväitettävää tässätapauksessa...
Kerrotko mikä oli se hyvä syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vienyt , naapurini kertoi hyvän syyn olla viemättä ja eipä minulla ole mitään vastaanväitettävää tässätapauksessa...
Voinhan minä kertoa. Meiltä on sinne matkaa melko tarkkaan 376km, ja naapurini sanoi että se on aikapitkä matka, että älä vie, ja näinollen en vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinhan minä kertoa. Meiltä on sinne matkaa melko tarkkaan 376km, ja naapurini sanoi että se on aikapitkä matka, että älä vie, ja näinollen en vienyt.
Taidat olla vähän yksinkertainen..
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä kokemuksia. Minulla oli toissa keväänä siellä myynnissä kaksi Ikean kassillista noin 140cm pojan vaatetta ja kenkää. Myymälähän ottaa puolet myyntivoitosta itselleen.
Vaatteista tuli rahaa hiukan alle 400E. Tuosta sain puolet itselleni. Heillä siellä suuremmat hintapyynnöt vaatteista, mitä itse pyytäisin kirppiksellä, mutta hyvin kävi vaatteet kaupaksi. Mulla oli suurin osa ns"merkkivaatetta".
Myymälä ottaa puolet voitosta, hmm.
Eli esimerkki.
Olet maksanut takista 20€.
Takki myydään 30eurolla.
Voitto siis 10euroa jostä tämä myymälä ottaa siis puolet eli 5euroa.
Itse saat siis 25€
Näin tämä menee jos kertomasi pitää paikkansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saatan olla yksinkertainen, mutta sinä et ymmärrä satiiria...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saatan olla yksinkertainen, mutta sinä et ymmärrä satiiria...
Satiiri on vaikeaa monen ymmärtää... paras huumorin muoto...