Haussa biisi jossa lauletaan AH AH AH AH AH AH AH AH AHHHHH TILULILULII TILULILULII
Jotenkin noin. Laulajana nainen. Ei SuoMea joten varmaan englantia.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis laulaako se nainen oikeesti "tilulilulii" ?
Ei varmaan mutta siltä se kuulostaa.
Kertsi menee näin:Ah ah ah ah ah ah ah ah ahhhhh tilulilulii ah ah ah ah ah ah ah ah tilulilulii
No kerro nyt vähän lisätietoja. :D Missä olet kuullut sen? Jos radiossa, niin miltä kanavalta? Mikä genre? Minkä tyylistä?
Mulla oli soimassa joku youtuben soittolista missä monta biisiä oli ängetty samaan videoon. En muista videon nimeä ja se on niin kaukana katseluhistoriassa etten enää löydä sitä. Tyylilaji saattaisi olla pop. En oikein ole perillä näistä. Saattaa olla myös enemmänkin ns. nuorisomusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
I dont really fight anymore?
Ei oo tää. Se kertsi oli todella kimeällä äänellä laulettu.
Ei hitto Mä nauran tätä. Kuulostaa meinaan ihan huippubiisiltä!
Jotenkin tuli mieleen tämä, vaikka ei tossa lauleta ah ahia monta kertaa tai tilulileja...
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto Mä nauran tätä. Kuulostaa meinaan ihan huippubiisiltä!
Se on! Kunhan vaan löytyis. Oon yrittäny googlata noita sanoja mutta ymmärrettävästi ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuli mieleen tämä, vaikka ei tossa lauleta ah ahia monta kertaa tai tilulileja...
Ei oo tää.
Muistan sen, kun joskus mietin, mikä laulu on, jota joskus laulettiin koulussa: "lai la la lai la la lai la la lai la".... En ole varma, kysyinkö sitä koskaan täältä, mutta lauluksi lopulta paljastui haltin häät.... :D
Galantiksen Runaway?
Onko mikään näistä biiseistä, joita on ehdotettu, osunut yhtään edes lähelle tyyliltään?
Tää on kyllä "uuuh, aah, aah, uuuh uuuh aaah aah uuuh"...
:/
Ap, jos löydät biisin, sun on pakko kertoa meillekin! :D
Vierailija kirjoitti:
Galantiksen Runaway?
Onko mikään näistä biiseistä, joita on ehdotettu, osunut yhtään edes lähelle tyyliltään?
Ei oo tää. Tuli yhtäkkiä mieleen että se muistuttaa vähän jotain Club for 5 biisiä tyyliltään. Samanlinen tunnelma jotenkin. Mutta todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos löydät biisin, sun on pakko kertoa meillekin! :D
Voitte olla varmoja että kerron!
Vierailija kirjoitti:
Dj Cammy - Ah Ahh Ahhh
Ei oo tää.
Vierailija kirjoitti:
Vitashan se
Toihan sopis täydellisesti tähän. :D T.Ei-ap.
Vierailija kirjoitti:
Vitashan se
TÄÄ SE ON!!!
Kiitos tuhannesti. Nyt luupilla soimaan.
I dont really fight anymore?