Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaatteko te enää rakastellessa?

Vierailija
21.08.2018 |

Uusi mieheni rakastelee mua aina seisoviltaan edestäpäin niin, että nojaan vasten seinää, ovea, kaappia...

Seksi on ihanaa ja kiihkeää, mutta kun kysyn, että mentäisiinkö makuulle, hän sanoo vain, että "mä haluun sua just näin" tai "sä tunnut just noin niin hyvältä" ja jatkaa. Tuntuu, että mä vedän puoleeni vain vähän outoja miehiä. Vai onko tuo nykyään yleistäkin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saatetaan aloittaa seisaallaan, mutta jo pian se menee makoiluksi, lattialla tai sängyssä ja mies tulee mun päälle ihan hurmiossa. Sanoisin näin mutulla, ettei ole kovin yleistä toi yhdessä asennossa pidättäytyminen, mutta dominoiva mies on taas mun käsityksen mukaan tosi yleistä.

Vierailija
2/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa saada tällä tunteen että raiskaa naisen, otteet voi olla jopa erittäin kovia yhdynnän aikana myös esileikit jäävät kokonaan pois eikä nainen välttämättä saa itselleen mitään nautintoa tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen oli just tuollanen pystypanofetisisti. Alkuhuuman jälkeen, mulle tuli kylmä olo. Kaipasin enemmän läheisyyttä ja esileikkejäkin, vaikka seksi olikin orgastista. Halusin tuntea hänet päälläni.

Vierailija
4/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi mieheni rakastelee mua aina seisoviltaan edestäpäin niin, että nojaan vasten seinää, ovea, kaappia...

Seksi on ihanaa ja kiihkeää, mutta kun kysyn, että mentäisiinkö makuulle, hän sanoo vain, että "mä haluun sua just näin" tai "sä tunnut just noin niin hyvältä" ja jatkaa. Tuntuu, että mä vedän puoleeni vain vähän outoja miehiä. Vai onko tuo nykyään yleistäkin?

Varmaa sillon tällöin ihan ok asento.Saatko itse orkun toss asennossa.mistä.asennosta itse tykkäisit?T.69 lempi asento M

Vierailija
5/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaa sillon tällöin ihan ok asento.Saatko itse orkun toss asennossa.mistä.asennosta itse tykkäisit?T.69 lempi asento M

Joku sellanen asento, jossa pääsee lähelle miestä. Se ihan perinteinenkin olisi mulle vaihtelua. - ap

Vierailija
6/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sellanen asento, jossa pääsee lähelle miestä. Se ihan perinteinenkin olisi mulle vaihtelua. - ap

Sun pitää ehdottaa ens kerralla.Ratsastus vois toimii sulla kans.saisit määrittää itse sen tahdin.ja mies vois samalla hyväillä sun ihania rintoja ja myös imeä kovia nännejä samalla.T.M😉

Vierailija
7/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ehdottaa ens kerralla.Ratsastus vois toimii sulla kans.saisit määrittää itse sen tahdin.ja mies vois samalla hyväillä sun ihania rintoja ja myös imeä kovia nännejä samalla.T.M😉

Täytyy ottaa tuo puheeksi miehen kanssa seksin 'ulkopuolella'. Jotenkin meillä on uuden suhteen kiihko vielä niin palava, ettei syvällisemmin tohon ole menty. Olen tosiaan vaan yllyttänyt miestä tulemaan päälle seksin aikana. Toisaalta ei sais liikaa miettiä, mennä vaan spontaanisti - ap

Vierailija
8/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä makoillaan ja useinkin, koska mua vähän laiskottaa/haluan rentoutua ja tykkään siitä tunteesta kun mies on päällä. Saan siinä helposti kun miehen lantio hinkkaa mua just oikeista kohdista. Suudellaan ja söpöillään, ja taas pannaan niin kuin puput vartalot yhdessä lyhyttä ja nopeaa : D

Kuulostaa siltä, että ap:n miehellä on todellakin fetissi tuohon pystypanemiseen. Eihän siinä mitään jos molempia se tyydyttää. Antaa palaa. Ihanaa tehdä sitä noin jossain vähän 'kielletyssä' paikassa. Tulee nuoruus mieleen <3

Vierailija
9/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan usein seisten takaa päin. Esim. suihkussa pikaisesti toimii hyvin noin. Mut kyllä siinä aika kauas jää. On sänky ja ne perinteiset asennot kyllä parhaita.

Vierailija
10/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollaan usein seisten takaa päin. Esim. suihkussa pikaisesti toimii hyvin noin. Mut kyllä siinä aika kauas jää. On sänky ja ne perinteiset asennot kyllä parhaita.

Meillä taas suihkuseksikin päättyy aina siihen että rakastellaan lattialla. Tietenkin siinä kaakeleilla on kova makoilla mut toisaalta mikään ei oo niin ihanaa mun mielestä kun miehen vartalo ja kiima päällä ihan sopimattomassa paikassa. Se kaikki hankaluus tekee koko hommasta niin kuumaa...  

Vierailija
11/20 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo, paitsi joskus pannaan koira-asennossa kontillaan. On kokeiltu seisaaltaan eikä ollu meidän juttu.

M40

Vierailija
12/20 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas suihkuseksikin päättyy aina siihen että rakastellaan lattialla. Tietenkin siinä kaakeleilla on kova makoilla mut toisaalta mikään ei oo niin ihanaa mun mielestä kun miehen vartalo ja kiima päällä ihan sopimattomassa paikassa. Se kaikki hankaluus tekee koko hommasta niin kuumaa...  

Mä en tohon lähtisi mut ei siinä mitään jos teillä toimii. Muuten kyl makoillaan.

Ap:lle ehdotus: sano suoraan miehelles jos haluut kerran vaihtelua. Kato miten mies reagoi ja siitä voit päätellä vähän siitä miten teidän juttu kehittyy jatkossa. Jos on kovin ehdotonta voi ehkä ajatella että jossain toisessakin asiassa voi tulla hankaluuksia. En tiiä mut mulle tulis siitä vähän ikäviä viboja......

Vierailija
13/20 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies kuulostaa kyllä aika hurjan kiihkeeltä jos vain seisaaltaan rakasteleminen onnistuu. Meilläkin tuota tapahtuu, mutta mies kuuntelee ja mun toiveita toteutellaan myös. Vaikka kyllä mä tuon ymmärrän, kun sitä vaan haluaa toista niin paljon ja voi pojat kun meilläkin alussa seisoi koko ajan. Sitä vaan pannaan missä ja miten pystytään. Ihanaa kun mies ei pidättele halujaan yhtään :D

Vierailija
14/20 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottaa se myös kun sovittaudutaan ls-asentoon jossain aivan käsittämättömässä paikassa, jossa hädin tuskin edes mahdutaan makaamaan. Se säätäminen, hakeminen ja sit se tunne kun toinen pääsee vihdoin työntymään..

Vierailija
15/20 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt kauhean yleistä ole, pyydä vaihtelua aluksi vaikka nojaat pöytään ja käsket panna takaapäin

Vierailija
16/20 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kiitti kaikille kommenteista. Puhuttiin ekan kerran miehen kanssa kunnolla seksistä ja sanoin hänelle, että haluaisin enemmän läheisyyttä, vaikka toki seisaaltaankin ollaan lähekkäin. Nyt rakasteltiin ekan kerran lähetyssaarnaajassa. Viimeksi olin tuossa asennossa kun rakastelin ihan ekaa kertaa, enkä muistanut miten ihana vaikka tavallinen ja tylsäksi haukuttu se on. Onneksi juttelimme ja hän todella kuunteli ja ymmärsi mun ajatuksia. Kokeillaan taas seuraavaks jotain muuta... :)

Vierailija
17/20 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota vai onko kyseessä lähinnä kieliongelma, eli minkä maalainen miehesi olikaan

Vierailija
18/20 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

beetta kirjoitti:

tuota vai onko kyseessä lähinnä kieliongelma, eli minkä maalainen miehesi olikaan

Pohojalaane... kyllä se ongelma taisi olla enemmin mussa, kun en saanut kunnolla sanottua. Ihmettelen edelleen kyllä tuota, ettei mies itse halunnut mitään muuta asentoa kuin seisoviltaan kasvotusten.....

-ap

Vierailija
19/20 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kahta päivää seisaallaan, sitäpaitsi makuulla pääsee syvemmälle.

Poikkeus: nainen makaa ruokapöydällä ja mies seisoo. Helppo ja rasittamaton asento. Jalat tuoleille tai hartioille/rintaa vasten.

Vierailija
20/20 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus: nainen makaa ruokapöydällä ja mies seisoo. Helppo ja rasittamaton asento. Jalat tuoleille tai hartioille/rintaa vasten.

Tämä on kyllä yksi parhaista asennoista.

Mutta otsikon kysymykseen, maataan kyljellään, tai mies selällään, lähetyssaarnaajasta ei kumpikaan välitä.