No miksei Nordealta tule sitä tekstiviestiä kun yritin saada puhelimeeni tuota tunnuslukusovellusta?
Onko vähän tyhmää. kokeilin jo kaksi kertaa ja numero oli oikein.
Siiis tarvisin sen aktivointikoodin mutta ei tule mitään viestiä Nordealta.
Kommentit (9)
Minä sain sen vasta, kun netissä nettipankin kautta otin yhteyttä sinne.
Tietävätkö ne pankissa puhelinnumerosi?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sen vasta, kun netissä nettipankin kautta otin yhteyttä sinne.
no pitääpä ottaa yhteyttä. Tietää kyllä numeroni ja oli oikein, tarkistin. Viestä ei vain tule.
Muna-kana ongelma. Sinun pitää ensin kirjautua nettipankkiin jotta voit tarkistaa ja tarvittaessa lisätä puhelinnumerosi tällaisia yhteyksiä varten. Ai niin, mutta ethän sinä voikaan kirjautua kun avainlukulistoja ei enää ole ja tunnuslukusovellus ei toimi ennen kuin olet hoitanut asian nettipankissa. Voi harmi.
Vaikka puhelinnumero on pankin tiedossa, niin se pitää vielä erikseen sallia (en nyt muista ulkoa mistä ja miten ja mitä termiä pankki tästä käyttää).
Sun pitää soittaa siihen numeroon mikä on ilmoitettu ohjeissa niissä tapauksissa jos sun puhelinnumero ei ole pankin tiedossa. Numeroon vastaa automaatti joka rekisteröi sun puhelinnumeron ja pääset jatkamaan. Itsekin jouduin soittamaan vaikka numeroni piti olla pankin yhteystiedoissa. Hyvin toimii, olen ollut tyytyväinen.
Nordealla nyt ei muutenkaan mikään toimi...
Vierailija kirjoitti:
Muna-kana ongelma. Sinun pitää ensin kirjautua nettipankkiin jotta voit tarkistaa ja tarvittaessa lisätä puhelinnumerosi tällaisia yhteyksiä varten. Ai niin, mutta ethän sinä voikaan kirjautua kun avainlukulistoja ei enää ole ja tunnuslukusovellus ei toimi ennen kuin olet hoitanut asian nettipankissa. Voi harmi.
Vaikka puhelinnumero on pankin tiedossa, niin se pitää vielä erikseen sallia (en nyt muista ulkoa mistä ja miten ja mitä termiä pankki tästä käyttää).
Toinen muna-ongelma on laittaa kaikki munat samaan koriin. Tätä mobiilipankki- ja autentikointi on.
Minä osti älypuhelimen ihan vaan siksi kun ne toimivat helpot avainlukulistat lopetetaan. Monen yrityksen
jälkeen sain sen koodin mutta enpä ole vielä onnistunut menemään pankkiasioille puhelimen kautta! Grr..
No wittu meinasitko että sen saa täältä palstalta? Mitä hel*vettiä näiden ihmisten päässä liikkuu?