Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingissä on Innocentin mehuja joka paikassa, landella tuskin edes appelsiinia, todella ärsyttävää

Vierailija
21.08.2018 |

Edes citymarketeissa ei ole landella kunnollista valikoimaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettääkö lande ympäri Suomen mitään jos et mene sinne ollenkaan?

Vierailija
2/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärretä laadun päälle. Tarjotaan asiakkaille mielummin jotain halpismehuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juo nykypäivänä mehuja? Vai kuvitteletko sä että nämä innocentit sun muut on jotain terveystuotteita?

Vierailija
4/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka juo nykypäivänä mehuja? Vai kuvitteletko sä että nämä innocentit sun muut on jotain terveystuotteita?

Innocent on iso kansainvälinen firma, joten kai niitä mehuja joku juo? (vaikka ovatkin kalliita)

Vierailija
5/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras osa näissä Hesa vs. lande -aloituksissa on se, ettei tiedä aina aivan varmaksi onko kyseessä provo vai ei. Kehä III sisäpuolelle mahtuu niin paljon liikoja luulevia juntteja.

Vierailija
6/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä terveellisyydestä mutta maku on todella hyvä.

Vierailija
7/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras osa näissä Hesa vs. lande -aloituksissa on se, ettei tiedä aina aivan varmaksi onko kyseessä provo vai ei. Kehä III sisäpuolelle mahtuu niin paljon liikoja luulevia juntteja.

Ajattelin just samaa.

Vierailija
8/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No makunsa kullakin. Itse käytän God Morgonin luomu täysmehuja. Paljon parempia kuin nuo Innocentit. Kauppias tilaa niitä tuotteita kauppaan, joita asiakkaat pyytää. Jos eivät osaa ja ymmärrä pyytää, niin sitten mennään niillä mitä on. Minä tilaan aina mökkipaikkakunnan kauppaan ennen kesäkautta tiettyjä tuotteita, kauppias on kiva ja tykkää siitä että saa palvella. No problem.

Vierailija
9/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, noita innocentejä myydään jopa mun asuinpaikan pienessä K-kaupassa.

Vierailija
10/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, onkos tuo nyt joku erikoinen mehumerkki? Oletin sen olevan ihan peruskamaa ja kyllä sitä joka kaupasta saa. eikä edes mitenkään erityisen hyvää hintaansa nähden.

Vierailija
11/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä niissä innocentin mehuissa on sitten niin paljon parempaa?

Vierailija
12/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan.

Meillä juodaan vaan itsetehtyjä nektareita ja smoothieita.

Näin meillä maalla.😋

Vierailija
13/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, noita innocentejä myydään jopa mun asuinpaikan pienessä K-kaupassa.

Sattuu olemaan hyvä kauppias varmaan. Jos siis on muutakin kuin sitä appelsiinia tarjolla.

Vierailija
14/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, onkos tuo nyt joku erikoinen mehumerkki? Oletin sen olevan ihan peruskamaa ja kyllä sitä joka kaupasta saa. eikä edes mitenkään erityisen hyvää hintaansa nähden.

Monista kaupoista saa vain appelsiinia, joistakin ei saa edes sitä. 

Vierailija
15/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista kaupoista saa vain appelsiinia, joistakin ei saa edes sitä. 

Voi ei.

Vierailija
16/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No makunsa kullakin. Itse käytän God Morgonin luomu täysmehuja. Paljon parempia kuin nuo Innocentit. Kauppias tilaa niitä tuotteita kauppaan, joita asiakkaat pyytää. Jos eivät osaa ja ymmärrä pyytää, niin sitten mennään niillä mitä on. Minä tilaan aina mökkipaikkakunnan kauppaan ennen kesäkautta tiettyjä tuotteita, kauppias on kiva ja tykkää siitä että saa palvella. No problem.

God Morgonin normaali omenamehu on ainakin ihan kauheeta kuraa. Ehkä nuo luomuversiot on sitten parempia.

Tropicana-omenamehukin voittaa God Morgonin ihan mennen tullen. Toki hinnassakin on selvä ero.

Vierailija
17/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innocent jäi muutama vuosi sitten kiinni siitä että mehuihin oli lisätty sokeria, hedelmissähän ei tunnetusti sokeria olekaan. Säästä rahasi ja sääli maksaasi ap, juo vettä.

Vierailija
18/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

God Morgonin normaali omenamehu on ainakin ihan kauheeta kuraa. Ehkä nuo luomuversiot on sitten parempia.

Tropicana-omenamehukin voittaa God Morgonin ihan mennen tullen. Toki hinnassakin on selvä ero.

Juu ei mitään tiivisteitä vaan sitä täysmehua, joka on sakeaa ja täynnä rämmäleitä. Ne on hyviä.

Vierailija
19/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä niissä innocentin mehuissa on sitten niin paljon parempaa?

Kokeilkaan esim. omenavadelmaa, jos löydätte sitä jostakin. On nimittäin todella hyvää. Netistä löytyy myös arvosteluja.

Vierailija
20/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöndet ostais niit mehui, niit myytäis. 

Lähetä viesti rajanaapureille että nyt kaljaboikottiin kunnes mehuja on kirkonkylän sittarin hyllyssä