Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA... Raskaudenpelko

21.08.2018 |

Olen syönyt e-pillereitä säntillisesti viime lokakuusta (jolloin tein siis abortin..) ja olen ottanut jokaisen pillerin melkein samalla sekunnilla joka päivä. Tänään pitää aloittaa uusi laatta ja vuoto olisi normaalisti jo alkanut. Se ei kuitenkaan ole. Silloin kun tein abortin päätin että se on ensimmäinen ja viimeinen kerta. Poikaystävä, tai siis eksä, tuskin iloitsisi vauvauutisista ja muutenkin elämä on vähän mitä on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta netistä nippu raskaustestejä ja tee vaikka joka päivä uusi varmistustesti, niin itse tein vahinkoraskauden jälkeen.

2/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta netistä nippu raskaustestejä ja tee vaikka joka päivä uusi varmistustesti, niin itse tein vahinkoraskauden jälkeen.

Osaatko vinkata mistä löytyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä on kyllä per***stä ja syvältä. Jos ei ole kroppa sekaisin hormoneista ja kaiken maailman pillereistä niin siihen lisäksi jatkuva ei toivotun raskauden pelko!! Kyllä heittää menkat stressistä suuntaan ja toiseen.

Ei auta vaihdevuodet, jatkuvaan saat lukea miten on tultu raskaaksi, vaikkei menkkoja ole ollut kahteen vuoteen.

Niin pitkään kun annat miesten tökkiä itseäsi,kumilla tai ilman,aina vaanii vaara raskautumisesta.

Niin se vaan on.

Itsekin olin hulluuden partaalla vasta,kun oli myöhässä kaksi vkoa! Testin ehdin ostaa ja itkeä kaikkea nöyryytystä,kunnes vuoto armahti.....

Vierailija
4/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nettiapteekki.fi/tuotteet/522/raskaustestit/

Jatkossa puhuisin vakavasti poikaystävän kanssa siitä, että mikään yksittäinen ehkäisykeino ei ole täysin varma, joten hänen olisi syytä käyttää kondomia ja kantaa vastuunsa asiasta.

Itse voit hankkia ehkäisykapselit. Poikaystävä maksaa tietenkin puolet, jos aikoo kanssasi seksiä harrastaa.

Vierailija
5/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko vinkata mistä löytyisi?

Raskauskeijusta itse olen tilannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä