Haluaisitko palkkaa AV:lle kirjoittelusta?
Mielestäni jokapäiväinen AV:lle kirjoittaminen on arvokasta työtä ja täyttää aktiivimallin kriteerit.
Sosioekonomi
Kommentit (14)
Laita Vartiaiselle sähköpostia, ilahtuu.
Saan rahaa Venäjältä, kun puolustelen kanallismielisten toimintaa.
Täältä on moni ihminen saanut apua, tietoa ja piristystä elämäänsä, toisin kuin virallisilta tahoilta. Arvostan!
Jos saisin 5 senttiä jokaisesta yläpeukusta, tekisin tätä päivätyönä :D
Käy jobtyöstä kun mo de poistaa kaikki aloitukset
Mun mies aina sanoo, että miks mä täällä ilmaiseksi muita autan. Miksen auttele jossain rahaa vastaan.
Nyt oli kyllä järkevä aloitus. Kyllä tämän pitäisi ainakin aktivoinnista mennä.
Paremmat vinkit ja parisuhdeneuvot (vertaistuki) täältä saa kunnallisilta (teennäisiltä) ammattiauttajilta, jotka lopuksi kirjaavat raporttiinsa "mielenterveyspotilas nro 007".
Mun mielestä aktiivimalliin mukaan ehdottomasti! Täyttää aktiivimallin aktivointi kriteerit. Jokainen kirjoittaja pystyy hyödyntään omaa ammattitaitoaan täällä varmasti. Näkee monista kirjoituksista ja kommenteista.
Toimittajat saa täältä ihan ilmaiseksi jutun juurta. Kyllä ne palkkiot meille kuuluu, meidän tarinoita ja voivotteluja ne on.
50 € per juttu.
AV-palstalla voisi olla viikko- tai kuukausikilpailu parhaista keskustelun aloituksista. Saisi ainakin kunniaa ellei peräti mammonaa.
Saan jo palkkaa muualle kirjoittelusta joten tämä menee ihan harrasteen piikkiin.
Oikeaa työtäkin löytyy mutta siitä(kään) ei makseta palkkaa.
Joo.