Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko koskaan mitään vain koska olet tylsistynyt ja nettishoppailu tuo pientä piristystä?

Vierailija
20.08.2018 |

Minä teen niin, olen tilannut noin tonnilla tavaraa tässä viimeisen parin viikon aikana, pystyn kyllä juuri ja juuri maksamaan ne mutta eihän tämä järkevää ole. On vaan kiva availla paketteja ja yllättyä siitä mitä tulikaan tilattua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä... tavasta on vaikea päästä eroon. Hävettää. Kaikkea turhaakin tulee hankittua.

Vierailija
2/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Shoppailu ei ole lainkaan piristävää vaan ahdistaa. Teen sitä vasta kun on ihan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En netistä, mutta saatan muuten kierrellä ostoskeskuksia. Etenkin tänään, kun satoi vettä. Onneksi himoitsemaani t-paitaa oli jäljellä vain vääriä kokoja.

Vierailija
4/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Ostan jos tarvitsen jotain

Vierailija
5/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutten noin isoilla summilla enkä turhaa tavaraa.

Vierailija
6/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tulee tehtyä. Masennuskausina erityisesti. On jotenkin lohduttavaa, että on tulossa muutakin kuin laskuja. Harmi vaan et rasittavat taloutta entisestään. Juuri nytkin yritän itku silmässä päästä eroon Klarnan kiskuri veloista....

Vierailija
7/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en oikeastaan osta netin kautta paljon mitään muutenkaan.

Tylsistyneenä luen Seeking Alphaa ja mietin mistä ostais seuraavat osakkeet. Ne kyllä  hankin netin (verkkopankin) kautta.

Vierailija
8/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tulee tehtyä. Masennuskausina erityisesti. On jotenkin lohduttavaa, että on tulossa muutakin kuin laskuja. Harmi vaan et rasittavat taloutta entisestään. Juuri nytkin yritän itku silmässä päästä eroon Klarnan kiskuri veloista....

Aivan sama juttu minullakin. Sitä ajattelee mukavien tavaroiden vähentävän masennusta, mutta eihän se niin mene. Ahdistus vain syvenee, kun tilin saldo hupenee.

Vierailija
9/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se niiden tavaroiden uutuudenviehätys katoaa tosi nopeasti ja jäljelle jää vaan laskut. Vaatteidenkin kanssa mulla menee niin, että tilaan jotain kivoja rättejä, sitten kuukauden päästä katson vaatekaappiin ja kaikki vanhat, jopa nämä muutama viikko sitten ostetut, näyttää huonoilta, ja tilaan lisää vaatteita.

ap

Vierailija
10/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se niiden tavaroiden uutuudenviehätys katoaa tosi nopeasti ja jäljelle jää vaan laskut. Vaatteidenkin kanssa mulla menee niin, että tilaan jotain kivoja rättejä, sitten kuukauden päästä katson vaatekaappiin ja kaikki vanhat, jopa nämä muutama viikko sitten ostetut, näyttää huonoilta, ja tilaan lisää vaatteita.

ap

Niinpä! Eikä ongelma poistu edes sillä, että ymmärtää viihdeshoppailun olevan epäekologista, taloudellisesti tyhmää yms. Se on ihan oma riippuvuutensa ja sen purkaminen ei ole helppoa.

Vierailija
11/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex osti puolimaailmaa kun oli lasten kanssa kotona. Illalla sometti. Onneksi on ex ja maksaa nykyään itse shoppailunsa.

Vierailija
12/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia käytöstä..

Vierailija
13/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni shoppailee koska se lievittää ahdistusta,eräänlainen OCD

Vierailija
14/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Totta puhuen en ole vielä ostanut mitään nettikaupoista. Selaillut toki olen, mutta tykkään sovittaa vaatteita ja testereitä kosmetiikassa ennen ostamista sekä ylipäätään nähdä tuote edessäni

N24

Vierailija
15/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, monta kertaa töissä.

Vierailija
16/21 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hiljaiset työpäivät on pahoja.

Vierailija
17/21 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo, mut en kyllä osta mitään mitä en tarvitsisi tai oikeasti halua.

Vierailija
18/21 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Se lievittää ahdistusta ja rauhoittaa. Olen sairauslomalla masennuksen takia ja aikaa sivujen sekailuun on. Toisaalta tietysti rahantuhlauskin ahdistaa jonkin verran, mutta oikeasti koen kyllä nettishoppailun enemmän positiivisena asiana itselleni enkä edes yritä päästä siitä eroon, yhdestä harvasta ilosta elämässäni.

Vierailija
19/21 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Se lievittää ahdistusta ja rauhoittaa. Olen sairauslomalla masennuksen takia ja aikaa sivujen sekailuun on. Toisaalta tietysti rahantuhlauskin ahdistaa jonkin verran, mutta oikeasti koen kyllä nettishoppailun enemmän positiivisena asiana itselleni enkä edes yritä päästä siitä eroon, yhdestä harvasta ilosta elämässäni.

mulla ihana sama tilsnne kuin sulla. Oon piykään ollut masennuksen takia saikulla ja koen itseni yksinäiseksi. Tilaaminen ja pakettien odottelu ja avaaminen ja sovittelu auttaa siihen. Nyt tosin lopetettava rahan puutteen takia, en tiedä millä korvaan tuon tunteen.

Vierailija
20/21 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä shoppailen. Olen kai jollain tapaa addikti. Yritän aina lopettaa, mutta tulee joku tsrve(uudet lenkkarit esim) ja kohta on taas tilaus tehty.. Rahaa mennyt tänä vuonna useita tuhansia, veikkaisin 5000€. Lähinnä lastenvaatteita ostan. Ahdistaa ja hävettää, nykyään jopa mieheltä piilotan uusia ostoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi