Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta vapaaehtoistyötä löytyy kuin perinteiset vanhusten, lasten ja sairaiden kanssa tehtävät?

Vierailija
20.08.2018 |

Vapaaehtoistyö kiinnostaa mutta en ole kovin sosiaalinen ihminen ja tahtoisin jotain sellaista työtä josta itsekin saisin jotain enkä vaan anna muille. Siis saisin mahdollisuuden tehdä jotain kiinnostavaa, kehittyä, saada uusia taitoja tms. Eli jotain muuta tähtäimessä kuin sopan jakaminen, lukeminen tai juttelu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesylle silittelemään kissoja

Vierailija
2/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirahotellit ym.eläinsuojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirahotellit ym.eläinsuojat

Vierailija
4/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous tai introversio ei tarkoita samaa kuin epäsosiaalinen. Hyvä tyyppi oot ja tekemistä löytyy vaikka nyt eläinsuojelusta ja öh? Vaikea keksiä, missä ei ois ihmisiä. Arkeologisilla kaivauksillakin on, mut voihan sitä rapsutella ja seuloa maata hiljaa ittekseenkin.

Siivoa tienpenkoilta roskia, kerää pulloja, ilmoita sademääriä ja lumensyvyyksiä ilmatieteen laitokselle. Täytä gallupeja netissä (siitä jopa maksetaan).

Vierailija
5/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilun parissa tehdään paljon vapaaehtoistyötä, junnuvalmentajat ym. sinne kun menet saat liikuntaa ja ryhmänohjaustaitoja

Vierailija
6/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissatalo!

Vierailija
7/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

urheilun parissa tehdään paljon vapaaehtoistyötä, junnuvalmentajat ym. sinne kun menet saat liikuntaa ja ryhmänohjaustaitoja

En harrasta mitään urheilua enkä tunne minkään lajin sääntöjä joten olen huono valinta urheilutoimintaan, ja tosiaan ajattelin jotain muuta kuin sellaista missä ihmiskontakti on se juttu. Ihmisiä saa toki olla, vain erämaassa on täysin yksin, mutta ohjaajaksi, avustajaksi tai seuralaiseksi olen ihan väärä tyyppi.

- ap

Vierailija
8/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon järjestetään tapahtumia, joihin otetaan vapaaehtoisia järjestämään tapahtumaa. Näissä pääsee monenmoiseen mukaan. Ei tarvii olla sosiaalinen, jos ei halua, mut sosiaalisellekin duunia löytyy. Oon itse ollut muutamassa mukana ja olisin enemmänkin, jos ois aikaa.

Vierailija
9/9 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon järjestetään tapahtumia, joihin otetaan vapaaehtoisia järjestämään tapahtumaa. Näissä pääsee monenmoiseen mukaan. Ei tarvii olla sosiaalinen, jos ei halua, mut sosiaalisellekin duunia löytyy. Oon itse ollut muutamassa mukana ja olisin enemmänkin, jos ois aikaa.

Mitkä järjestöt?