Harmi että kiinnostavia miehiä on niin harvassa. :(
Surettaa tämä...
Kommentit (28)
Mies ei etsi kiinnostavaa naista, vaan tekee itse koneistonsa avulla naisista kiinnostavia.
Minua kiinnostavat melkein kaikki miehet kun erosta on kaksi vuotta aikaa.
Olisko aapeessä mt-ongelmaa ellei libido toimi? Mulla kohta on, päinvastaisesta syystä. Joku mies tänne just nyt, ihan sama minkä ikäinen, kokoinen tai näköinen, kunhan rakastelet kanssani viikon putkeen.
Huom, toisten miehiä en ota, mut kuka tahansa pappi, lukkari, talonpoika tai kuppari kelpaa.
Ps. Anteeksi miehet, taidan nyt syyllistyä esineellistämiseen. Vakuutan että esineellistän kuusi tuntia kerrallaan. ❤
Odottele vaan rauhassa, kyllä se varmaan joskus "vain tapahtuu". Aloitteellisuus varmaan karkoittaisi kaikki kiinnostavat miehet, kun eivät saisi metsästää sinua.
Olen huomannut, että moni mies tykkää olla jahdattavana. Olen jahdannut ja kaatanut neljä, eikä ole ollut yksinäistä 33 vuoteen.
Ja noiden neljän lisäksi muutama tilapäisempi tapaus. Kaiken turhan vonkaamisen jälkeen ne ovat tosi kiitollisia siitä, että nainen tekee aloitteen.
Rakastan miehiä, yhtä kerrallaan.
Yksi mielenkiintoinen mies kaveriporukassa ja viihdyn hänen seurassa aina ja haen tarkoituksella hänen lähelle. Pari viikkoa sitten juteltiin kaikenlaista ja uskaltauduin pyytämään häntä ulos. Mentiin ja juteltiin kaikenlaista ja kysyin miksi ei ole parisuhteessa. Vastaus tuli samantien kuin tykinsuusta. Ei kiinnosta paskaakaan suhteet enää, koska se on noin vuoden kivaa ja sitten alkaa alamäki ja muut paskat. Ei jaksa suorittaa ja kuunnella turhaa natinaa joka asiasta ja vatsakin pysyy terveenä, kun ei tarvitse stressata.
Siinä kuuntelin ja jätin loput sanomatta miksi pyysin häntä ulos. Hän sanoi, että seurustelun takiako pyysit ulos??... Ei kun ihan ystävinä vaan ja kunhan kysyin miksi et ole parisuhteessa.
Täytyy kyllä sanoa, että otti päähän kunnolla. Himoinnu häntä ja texti oli mitä oli.
Älä huoli, olen menettänyt totaalisesti kiinnostukseni naisiin tämän palstan ja tosielämän koppavien k*rpänaama naisten vuoksi. Viime viikolla joku minua muutaman vuoden nuorempi nainen tuli vastaan kävelytien väärää reunaa pitkin oman koiransa kanssa. Minä kävelin oman koirani kanssa.
Minä siis kävelin oikeaa laitaa ja hän tuli vastaan väärää laitaa pitkin. Nokkapystyssä olisi kävellyt päin jos en olisi vaihtanut vasempaan laitaan. Teki melkein mieli sylkäistä naista jalkoihin ja kysyä kuka luulet olevasi. Minua ei siis haitannut väistäminen vaan se energia ja ylimielisyys mikä tästä naisesta huokui.
Olisi kävellyt päin koiransa kanssa jos en olisi väistänyt.
Jokaiselle on se oma kiinnostavansa. Mulle ratkaisevin tekijä on persoonallisuus, suht sama sosiaalisuuden ja aktiivisuuden taso.
Se että vapaa intro-/ambivertti kohtaa vapaan tyypin joka on valmis hyväksymään hänet omana itsenään on lottovoitto. Kai se on sitä se että kiinnostaa, että on valmis kokeilemaan mätsäiskö treffeillä, toisilla jne. Sukupuolesta riippumatta, vaikea on löytää kiinnostavaa jos on vähänkin varauksia eikä "kaikki käy".
En ole todellakaan tylsä, usein olen se perheen viihdyttäjä ja kaveriporukassakin