Pliis - peskää tukkanne shampoolla, ei pelkällä vedellä....
Tuli mieleen illan shampoo-aloituksista, että ihan sama, mitä käytätte, kunhan käytätte jotain. Ystävä sai neronleimauksen lopettaa shampoon käytön ja nyt se haisee PAHALLE. Tukkaan jää sinne hiustyveen ihan hirveästi hikeä, rasvaa ja pölyä, samoin ihon luontaista rasvaa ja talia. Ja se härskiintyy ja alkaa haista. Ei kaveri tietenkään itse mitään haista, koska omiin hajuihin tottuu, mutta minä haistan ja se haju on kamala. Tukka ei näytä pahan rasvaiselta, mutta se haju....
Kommentit (32)
Siinä alkuvaiheessa tulee tuo hajuvaihe, mutta se menee ohi. Toivottavasti pätee ystäväsikin tapauksessa.
Myös korvantaustat löyhkäävät ja se ei mene ohi. Ihmiset kai itse tottuvat korvantauslöyhkäänsä, mutta muille se on ikävää.
Mä en ymmärrä miten ihmiset oikeasti voi olla tuollaisia törkytukkia. Ymmärrän jos on shampoille allergisia, mutta luulisi olevan joitain vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Siinä alkuvaiheessa tulee tuo hajuvaihe, mutta se menee ohi. Toivottavasti pätee ystäväsikin tapauksessa.
Ei mene, ystävä on ollut shampootta jo puoli vuotta.
Tosi varmaan on, että alussa tukka rasvoittuu ja talia erittyy enemmän, mutta ei esimerkiksi hikoilu yhtään mihinkään LOPU, kyllä tukka kastuu hiestä urheillessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Myös korvantaustat löyhkäävät ja se ei mene ohi. Ihmiset kai itse tottuvat korvantauslöyhkäänsä, mutta muille se on ikävää.
totta joskus kun haistaa silmälasien sangat, oksennus....
Tyynyliinat ja tyynytkin varmaan haisee tosi tosi pahalta. Luulisi tulevan korva- ja silmätulehduksiakin.
Mä voisin lopettaa kainaloiden pesun, kun "kyllä se jossakin vaiheessa vähenee se hien eritys"....
YÖKS
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin lopettaa kainaloiden pesun, kun "kyllä se jossakin vaiheessa vähenee se hien eritys"....
YÖKS
Varmasti loppuu, koska tulee niin kova pskakalvo iholle ja iho ei enää hengitä, eikä päästä hikeäkään ulos.
Hyi h..… millaisia ihmisiä maa päällään kantaa. Viimeisetkin järjen hivenet haihtuneet ilmaan.
Minulla on paksu hartioiden yli kasvanut tukka.
En voisi kuvitella, että pesisin sen ilman shampoota.
Nyt kesällä kun oli kuumat ilmat ja venyminen tahallaan pesuväliä, kun ruutuihin, että saisi koko ajan pestä, niin omaan nenään kin tuli likaisen tukan haju.
Jos sillon olisi jättänyt shampoot pois ja pessyt pelkällä vedellä niin yök ihan itsellenikin. Saati sitten muiden nenään.
Voi sitä ihanuutta kun pesin hyväntuoksuisella shampoolla, ensin enimmät hiet ja rasvat ja sitten toinen vaahdotus vielä. Aahhh...
Pesin myös samalla vaihdolla korvantaustat. Tosi on, että ne kyllä haisee jollei pese jollain pesuaineella.
Tuli niin hyvä olo, että haistelin tsekin iloissani omia hiuksia kun tuoksui hyvälle.
En kestäisi olla jos vain vedellä pesisin tukkani, kamala haju ja töhnä jäisi.
En kyllä käsitä miten ihmiset muka pelkällä vedellä saavat tukan puhtaaksi, luulisi kyllä haisevan.
Vierailija kirjoitti:
No ei mene.
T: shampoottomia sivusta seurannut
Saunominen auttaa hiuksia pysymään puhtaana kun pesee vain vedellä. Pesen itse (vedellä) aina urheilun jälkeen myös, ehkä ystäväsi ei vaan käy kovin usein suihkussa? Oon melkein vuosikymmenen ollut näin. Voisin kuvitella, että kumppani olisi maininnut, jos tukka haisisi härskiintynelle ihmisrasvalle. Muista, luonteeltaan ajoittaisista hajuista, olen kyllä saanut palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ei mene ohi, vaan henkilö lakkaa itse huomaamasta hajuaan...
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliinat ja tyynytkin varmaan haisee tosi tosi pahalta. Luulisi tulevan korva- ja silmätulehduksiakin.
Kävin haistamassa, ei haise. Korva- ja silmätulehduksia on ollut viimeksi lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi varmaan on, että alussa tukka rasvoittuu ja talia erittyy enemmän, mutta ei esimerkiksi hikoilu yhtään mihinkään LOPU, kyllä tukka kastuu hiestä urheillessa.
ap
Ok, pitäisiköhän mainita ystävälle, että tuoksu on pahaa?
Tunnen siis itse kaksi ihmistä, jotka ovat luopuneet shampoosta aikaa sitten, eivätkä haise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hiki ei haise
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tämä juurikin se sama aika, kun ei itse enää haista omia eritteitään 😑...?
Yöks! Märkä koira ja eltaantunut rasva😬😣