Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pliis - peskää tukkanne shampoolla, ei pelkällä vedellä....

Vierailija
20.08.2018 |

Tuli mieleen illan shampoo-aloituksista, että ihan sama, mitä käytätte, kunhan käytätte jotain. Ystävä sai neronleimauksen lopettaa shampoon käytön ja nyt se haisee PAHALLE. Tukkaan jää sinne hiustyveen ihan hirveästi hikeä, rasvaa ja pölyä, samoin ihon luontaista rasvaa ja talia. Ja se härskiintyy ja alkaa haista. Ei kaveri tietenkään itse mitään haista, koska omiin hajuihin tottuu, mutta minä haistan ja se haju on kamala. Tukka ei näytä pahan rasvaiselta, mutta se haju....

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks! Märkä koira ja eltaantunut rasva😬😣

Vierailija
2/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä alkuvaiheessa tulee tuo hajuvaihe, mutta se menee ohi. Toivottavasti pätee ystäväsikin tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös korvantaustat löyhkäävät ja se ei mene ohi. Ihmiset kai itse tottuvat korvantauslöyhkäänsä, mutta muille se on ikävää.

Vierailija
4/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten ihmiset oikeasti voi olla tuollaisia törkytukkia. Ymmärrän jos on shampoille allergisia, mutta luulisi olevan joitain vaihtoehtoja.

Vierailija
5/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä alkuvaiheessa tulee tuo hajuvaihe, mutta se menee ohi. Toivottavasti pätee ystäväsikin tapauksessa.

Ei mene, ystävä on ollut shampootta jo puoli vuotta.

Tosi varmaan on, että alussa tukka rasvoittuu ja talia erittyy enemmän, mutta ei esimerkiksi hikoilu yhtään mihinkään LOPU, kyllä tukka kastuu hiestä urheillessa.

ap

Vierailija
6/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös korvantaustat löyhkäävät ja se ei mene ohi. Ihmiset kai itse tottuvat korvantauslöyhkäänsä, mutta muille se on ikävää.

totta joskus kun haistaa silmälasien sangat, oksennus....

Vierailija
7/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! Mikä ihmisiä vaivaa!

Vierailija
8/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyliinat ja tyynytkin varmaan haisee tosi tosi pahalta. Luulisi tulevan korva- ja silmätulehduksiakin.

Vierailija
9/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lopettaa kainaloiden pesun, kun "kyllä se jossakin vaiheessa vähenee se hien eritys"....

YÖKS

Vierailija
10/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lopettaa kainaloiden pesun, kun "kyllä se jossakin vaiheessa vähenee se hien eritys"....

YÖKS

Varmasti loppuu, koska tulee niin kova pskakalvo iholle ja iho ei enää hengitä, eikä päästä hikeäkään ulos.

Vierailija
11/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h..…     millaisia ihmisiä maa päällään kantaa. Viimeisetkin järjen hivenet haihtuneet ilmaan.

Vierailija
12/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksu hartioiden yli kasvanut tukka.

En voisi kuvitella, että pesisin sen ilman shampoota.

Nyt kesällä kun oli kuumat ilmat ja venyminen tahallaan pesuväliä, kun ruutuihin, että saisi koko ajan pestä, niin omaan nenään kin tuli likaisen tukan haju.

Jos sillon olisi jättänyt shampoot pois ja pessyt pelkällä vedellä niin yök ihan itsellenikin. Saati sitten muiden nenään.

Voi sitä ihanuutta kun pesin hyväntuoksuisella shampoolla, ensin enimmät hiet ja rasvat ja sitten toinen vaahdotus vielä. Aahhh...

Pesin myös samalla vaihdolla korvantaustat. Tosi on, että ne kyllä haisee jollei pese jollain pesuaineella.

Tuli niin hyvä olo, että haistelin tsekin iloissani omia hiuksia kun tuoksui hyvälle.

En kestäisi olla jos vain vedellä pesisin tukkani, kamala haju ja töhnä jäisi.

En kyllä käsitä miten ihmiset muka pelkällä vedellä saavat tukan puhtaaksi, luulisi kyllä haisevan.

Vierailija
13/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mene.

T: shampoottomia sivusta seurannut

Vierailija
14/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen auttaa hiuksia pysymään puhtaana kun pesee vain vedellä. Pesen itse (vedellä) aina urheilun jälkeen myös, ehkä ystäväsi ei vaan käy kovin usein suihkussa? Oon melkein vuosikymmenen ollut näin. Voisin kuvitella, että kumppani olisi maininnut, jos tukka haisisi härskiintynelle ihmisrasvalle. Muista, luonteeltaan ajoittaisista hajuista, olen kyllä saanut palautetta.

Vierailija
15/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ei mene ohi, vaan henkilö lakkaa itse huomaamasta hajuaan...

Vierailija
16/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyynyliinat ja tyynytkin varmaan haisee tosi tosi pahalta. Luulisi tulevan korva- ja silmätulehduksiakin.

Kävin haistamassa, ei haise. Korva- ja silmätulehduksia on ollut viimeksi lapsena.

Vierailija
17/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi varmaan on, että alussa tukka rasvoittuu ja talia erittyy enemmän, mutta ei esimerkiksi hikoilu yhtään mihinkään LOPU, kyllä tukka kastuu hiestä urheillessa.

ap

Ok, pitäisiköhän mainita ystävälle, että tuoksu on pahaa?

Tunnen siis itse kaksi ihmistä, jotka ovat luopuneet shampoosta aikaa sitten, eivätkä haise.

Vierailija
18/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
19/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hiki ei haise

Vierailija
20/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tämä juurikin se sama aika, kun ei itse enää haista omia eritteitään 😑...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän