Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat ihmiset, jotka syövät jatkuvasti epäterveellisesti?

Vierailija
20.08.2018 |

En tarkoita herkuttelua, vaan sitä, että ruokavalio ja kaikki ateriat koostuvat lihapiirakoista, nakeista, eineslihapullista, kaikista rasvaisimmasta sian jauhelihasta, vaaleasta leivästä, majoneesisalaateista jne. Vihanneksia ei syödä lähes ollenkaan, eikä ruokavaliossa ole juuri mitään terveellistä.
Mietin vain miksi joku on niin välinpitämätön, että myrkyttää omaa ja perheenjäsentensä kehoa jatkuvasti tuollaisella sonnalla.
Kiinnostaisi tietää millaisia tälläiset ihmiset ovat muilla elämän osa-alueilla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeria opiskelijoita

Vierailija
2/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärki on jo häviävä luonnonvara.

Vierailija
4/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkeria opiskelijoita

Olen itsekin. Haen keväällä toista kertaa oikikseen. Jäin parin pisteen päähän tänä vuonna.

- ap

Vierailija
5/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen. Akateemisesti koulutettu, 43 v nainen, töissä it-alalla. Perheenjäseniä mulla ei ole joten ketään muuta kuin itseäni en myrkytä. Itselleni olen tietoisesti valinnut mieluummin lyhyen ja makean elämän kuin pitkän mutta ankean. Niinpä en aikaani ruoanlaittoon tuhlaa, juon kaljaa ja energiajuomaa päivittäin, syön karkkia jne.

Vierailija
6/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärki on jo häviävä luonnonvara.

Se on tasapinoilua itsensä ja maailman välillä sekä asioideb suhteuttamista

Vierailija
7/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä sanoa, kenen makuaistiin tuollainen ruokavalio tehoaa. Itse syön aika epäterveellisesti, ei lämmintä ruokaa vaan välipaloja, usein syön vaan jonkun suklaapatukan, jäätelön tai banaanin, limua tai sellasen sokerisen pähkinäpatukan. Jos haluaa syödä epäterveellisesti, niin ees sitten hyvänmakuisia asioita. Mut ehkä jos on tottunut lihapiirakkaan ja tollaiseen ja se on kaveripiirissä normi, niin niistä alkaa tykätä.

Vierailija
8/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinnonhakuisia

Vierailija
9/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muutoinkin välinpitämättömiä. Eivät jaksa panostaa esim. pukeutumiseen tai sisustukseen.

Vierailija
10/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kyllä sanoa, kenen makuaistiin tuollainen ruokavalio tehoaa. Itse syön aika epäterveellisesti, ei lämmintä ruokaa vaan välipaloja, usein syön vaan jonkun suklaapatukan, jäätelön tai banaanin, limua tai sellasen sokerisen pähkinäpatukan. Jos haluaa syödä epäterveellisesti, niin ees sitten hyvänmakuisia asioita. Mut ehkä jos on tottunut lihapiirakkaan ja tollaiseen ja se on kaveripiirissä normi, niin niistä alkaa tykätä.

Mua kummastuttaa sama juttu, miksi syödä ruokaa joka on epäterveellistä eikä edes maistu hyvältä.

Vierailija
11/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia ihmisiä, ilkeitä ihmisiä, ihan kaikenlaisia ihmisiä ovat.

Vierailija
12/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävättäreni. Syö pasteijoita, limua, suklaata ja irtokarkkeja ym. Kai hän joskus kasviksiakin syö mutta enimmäkseen kaikenlaista höttöä. On työssäkäyvä 40+ vuotias. On erittäin hoikka, aina ollut. Olen tuntenut hänet lapsesta asti. Itse olen samanikäinen, vähän ylipainoinen ja minä lihoan jo kun näen pullan. Yritän laihduttaa mutta hankalaa se on. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
13/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim minä. Elän tällä hetkellä tukien varassa, jotka on niin pienet, että jos haluan tehdä jotain muutakin syödä, niin syön halvinta. Eli nuudeleita, makaronia, riisiä, puuroa. Huomaan kyllä yksipuolisen ruuan negatiiviset vaikutukset mutta eipä tässä toisaalta ole mitään motivaatiotakaan elää mitään pitkää elämää. Perhettä ei ole joten muut ei kärsi.

Vierailija
14/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystävättäreni. Syö pasteijoita, limua, suklaata ja irtokarkkeja ym. Kai hän joskus kasviksiakin syö mutta enimmäkseen kaikenlaista höttöä. On työssäkäyvä 40+ vuotias. On erittäin hoikka, aina ollut. Olen tuntenut hänet lapsesta asti. Itse olen samanikäinen, vähän ylipainoinen ja minä lihoan jo kun näen pullan. Yritän laihduttaa mutta hankalaa se on. Tasan ei käy onnen lahjat.

En ymmärrä. Miksi sun ystäväsi pitäisi lihoa? Jos olisit itse sellainen ettet lihoisi, söisit varmaan myös paljon  pullaa.

Vierailija
15/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan käteni! Syön välillä todella epäterveellisesti: pizzaa, pastaa, leivonnaisia, suklaata, ym. En ahdistukseeni, vaan koska pidän rasvaisesta ja makeasta ja ahmimisesta. Toisinaan taas syön yltiöterveellisesti, pidän oikeasti myös terveellisestä ruoasta. Ongelmani on kai hillittömyys, vaikeus löytää kultaista keskitietä.

Vierailija
16/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön epäterveellisesti, olen tällä hetkellä työtön, erittäin köyhä. Syömisestä en saa mitään nautintoa, ainoastaan vatsan täytettä. Olen toipuva alkoholisti, eli varmaan taustalla vielä jotain mt-ongelmaakin voi löytyä, herään aamuisin aikaisin ja menen melko ajoissa nukkumaan, nukun hyvin, olen paljon ulkona, sillä mulla on kaksi koiraa.

Jos vielä joskus pääsen töihin, alan syömään monipuolisemmin. Nyt elän jugurtilla, leivällä, pastalla ja jäätelöllä.

Vierailija
17/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat muutoinkin välinpitämättömiä. Eivät jaksa panostaa esim. pukeutumiseen tai sisustukseen.

... jotka ovat mitä ikävystyttävimpiä asioita maailmankaikkeudessa.

Vierailija
18/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim minä. Elän tällä hetkellä tukien varassa, jotka on niin pienet, että jos haluan tehdä jotain muutakin syödä, niin syön halvinta. Eli nuudeleita, makaronia, riisiä, puuroa. Huomaan kyllä yksipuolisen ruuan negatiiviset vaikutukset mutta eipä tässä toisaalta ole mitään motivaatiotakaan elää mitään pitkää elämää. Perhettä ei ole joten muut ei kärsi.

Vinkki,  olen myös työtön, olen lisäksi ulosotossa. K-marketeissa on myynnissä tosi halvalla (59snt) todella hyviä omenoita tällä hetkellä. Ostin just 2kg.

Vierailija
19/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai niillä on vaan parempaa tekemistä kuin tähtikuvioisten pikkutyynyjen asettelu sohvalle ja inspiration quote -tarrojen liimailu seinille.

Vierailija
20/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki,  olen myös työtön, olen lisäksi ulosotossa. K-marketeissa on myynnissä tosi halvalla (59snt) todella hyviä omenoita tällä hetkellä. Ostin just 2kg.

Kiitos, täytyypä käydä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme