Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö ja silität miehesi paidan

Vierailija
20.08.2018 |

Näin olen itse tehnyt jo 35 vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaimoni puolesta: pesee jos hän laittaa pyykit koneeseen silloin kun paita on sopivassa kohdassa kasaa.

Ei silitä

Vierailija
22/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pesee kummalla on tarve saada omia vaatteita puhtaaksi ja koneeseen mahtuu vielä toisenkin vaatteita. Kumpikaan ei käytä silitettäviä paitoja. Tosin silittäminen on suurin piirtein ainoa kotityö, josta olen joskus lähes tykännyt. Imurointi, tiskaaminen, tiskikoneen täyttö ja tyhjennys, pöytien pyyhkiminen... onneksi mies tekee niitä mielellään, itse en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin pesee omat pyykkinsä, miehellä ei ole sellaisia paitoja jotka tarttis silittää, minä silitän omani töissä.

Vierailija
24/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olen itse tehnyt jo 35 vuotta.

pesen sen paitoja, se pesee mun paitoja. Silitysrautaa ei omisteta

Vierailija
25/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei silitetä ollenkaan, mutta kumpikin pesee toisen pyykkejä puolin ja toisin. 

Ette silitä ollenkaan vaatteita? Miksi? Vai käytättekö vain jotain neuleita? Onhan vaatteet kamalan epäsiistin näköisiä silittämättöminä.

Vasta kysymys sinulle kun en ole edellinen. Onko teidän vaatteenne jostain 60-luvulta? 

Nyt oli kyl outo aihe ja paikka venäjätrollille ja sen yritykseksi jysähtäneelle googlekäännökselle :D :D

Vierailija
26/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa pyykissä ne menee kuin muutkin vaatteet, se heittää koneeseen joka ehtii. Hirveä "rasite"

ehkä joka 10 kerta silitän jonkin paidan miehelleni, yleensä hoitaa kaikki itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän