Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylä rutisee Tampereen ja Oulun puristuksessa

Vierailija
19.08.2018 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/jyvaskylan-liiketoiminta-kuivahti-ra…

Muuttakaa pois nyt kun asunnoistanne vielä jotakin saa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no Jyväskylän seudulla on kyllä ihan hyvä drive menossa, ei mitään hätää. Se että kaupungin keskusta on tyritty ei onneksi kerro seudun elivoimaisuudesta mitään. Joten ei hätää asuntojen kanssa.

Vierailija
2/4 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. 

Asuisin mieluummin Jyväskylässä kuin Tampereella tai Oulussa. 

Jyväskylä vaikutti viihtyisältä kaupungilta. Ja paljon naisia näytti olevan siellä muutaman visiitin perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no Jyväskylän seudulla on kyllä ihan hyvä drive menossa, ei mitään hätää. Se että kaupungin keskusta on tyritty ei onneksi kerro seudun elivoimaisuudesta mitään. Joten ei hätää asuntojen kanssa.

Ja Seppään verrattuna keskustan kauppakeskuksilla ja yksittäisillä liikkeillä on jo vuosia ollut ihan surkean suppeat aukiolot. Olen itse aikaisemmin ollut keskustan Forumissa töissä ja siellä myymälämme oli auki ma-pe 10-19, la 10-18 ja su 12-16, kun taas nyt kun myymälämme muutti Seppään niin ollaan auki ma-pe 10-20, la 10-18 ja su 11-18. Ja avajaisten jälkeen pari ekaa kuukautta aukiolot piti olla vielä nykyistäkin laajemmat ja siitä kun avajaishulina tasoittui niin myymälät sai halutessaan siirtyä noihin minimiaukioloaikoihin.

Vierailija
4/4 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Seppään verrattuna keskustan kauppakeskuksilla ja yksittäisillä liikkeillä on jo vuosia ollut ihan surkean suppeat aukiolot. Olen itse aikaisemmin ollut keskustan Forumissa töissä ja siellä myymälämme oli auki ma-pe 10-19, la 10-18 ja su 12-16, kun taas nyt kun myymälämme muutti Seppään niin ollaan auki ma-pe 10-20, la 10-18 ja su 11-18. Ja avajaisten jälkeen pari ekaa kuukautta aukiolot piti olla vielä nykyistäkin laajemmat ja siitä kun avajaishulina tasoittui niin myymälät sai halutessaan siirtyä noihin minimiaukioloaikoihin.

Ja vielä lisään sen, että keskustassa on paitsi todella vähän ja ahtaasti suunniteltuja parkkipaikkoja ja kaikki on maksullisia, jos ei halua kävellä vähän kauempaa. Sepässä taas sekä kauppakeskuksen oma ilmainen parkkihalli, että Prisman ilmaiset parkkihalli sekä kaksi isoa parkkipaikkaa molemmin puolin keskusta.