Paljonko taloutenne bruttotulot ovat yhteensä?
Eli sinun ja kumppanisi bruttotulot yhteensä, voit myös vaikka kertoa onko lapsia ja oletteko aidosti tyytyväisiä tuloihinne.
Meillä 5600€, ei lapsia ja olemme tyytyväisiä, elintasomme on mielestäni hyvä.
Kommentit (47)
Kertokaas nyt lapin juntille et miten ei olis varaa yli kymppitonnin tuloilla ostaa helsingistä edes rivaria?
Olen pikkuisen kateellinen teille, myönnetään.
Kaksi akateemista täällä uriensa aluissa. Palkat kuitenkin ihan hyvät ja kk-brutto meillä on yhteensä 8100. Ihan hyvin tullaan toimeen, mutta täällä asuminen niin kallista, että rikkaita ei missään nimessä olla.
Brutto 8000-9000e/kk. Neljä lasta. Minä tyytyväinen, mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 12.300 e/kk, josta miehen n 7000 ja minun 5.300. Yksi lapsi. Ollaan vähän alle nelikymppistä. Minulle on kertynyt noin 100.000 säästöjä ja asuntolainasta (omakotitalo) on n. 40.000 enää maksamatta. Melko säästeliäästi elellään tavoitteena joko talo merenrannalla tai downsiftaus. Kumpikohan tekisi onnellisemmaksi?
Nyt on pakko kysyä mikset maksa säästöillä velkaa saman tien pois?
En ole tuo jolla 100000 säästössä, mutta kommentoin ohiksena. Näillä koroilla ei missään tapauksessa kannata maksaa asuntolainaa pois vaan kannattaa antaa säästön kertyä sijoituksissa korkoa korolle -periaatteella. Joka tämän ymmärtää, vaurastuu. Joka ei ymmärrä, häviää ymmärtämyyttään selvää rahaa.
6000€ tasoa, perheessä isä, äiti ja 17v lukiolainen. Vielä 10 vuotta sitten tulot olivat 16.000€/kk, mutta laman myötä molemmat menetimme hyväpalkkaiset työmme.
Entiselle paikkakunnalle jäi iso omakotitalo tyhjilleen (ei mennyt kaupaksi) josta kuitenkin maksamme pakollisia kuluja.
Nykyisin asumme pk seudulla vuokralla ja kädestä suuhun elämme.
Näillä mennään, olemme kuitenkin tyytyväisiä että on töitä.
Noin 2000e. Yksi asun, ei lapsia. Toistaiseksi olen vastavalmistuneena ihan tyytyväinen, toivon kuitenkin pian löytäväni vähän vaativampaa ja paremmin palkattua työtä joka vastaisi paremmin koulutustani.