Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko nämä naiset huipputasoa ulkonäöltään?

OmaTasoÄtmi
19.08.2018 |

Ikisinkkumies kysyy. Nämä naiset ovat mielestäni ulkonäöllisesti 10/10...olenko täysin epärealistinen jos haaveilen jostain vastaavasta? Ensimmäisessä miellyttää kasvot, toisessa vartalo ja seksikkyys.

https://www.redletterchristians.org/wp-content/uploads/2014/06/Aleah-Marsden-headshot.jpg
http://www.nourishingobscurity.com/wp-content/uploads/2011/03/0_7075c_6cda7fc1_orig.jpg

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on kerran "ätmi", niin onhan nuo yli ap:n tason.

Ätmi on mies joka ei saa naista, eiks näin ollut?

Mä olen seuraavalla levelillä, saan naisen kunhan en haaveile mistään naisellisista piirteistä. Siis vaikka just kapea vyötärö (tai no lanteita kapeampi ainakin), semmoinen peppu joka saattais herättää jonkun miehen huomion, kivat tissit, nätit kasvot, jne.

Sitten tulee mr. average tavismiehet, joiden naisilla on yleensä jotain näistä ominaisuuksista. Ja kuvien naiset on vähintään sitä tasoa, ainakin jos katsoo ton ekan lisäkuvia joissa se näyttää sikana paremmalta. Normaalipainoisuus on iso valtti nykyään, nostaa toisen osakkeita kummasti.

Sori ap mutta saattaa olla pitkä matka noihin...

Vierailija
22/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööööööööööööö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköisiähän nuo. Tämä taisi olla provo.

Miksi olisi? Ap kirjoittaa olevansa ikisinkkumies.

Jos ap on vaikka lyhyt, hintelä ja epämaskuliininen niin hyvin ymmärrän miksi tuon näköiset naiset tuntuvat saavuttamattomalta unelmalta.

Aika monelle tavismiehelle jo normaalipainoisen naisen saamisessa on kova urakka, vaikkei todellakaan yritettäisi missejä tai fitnesskissoja.

Eli jos tavismies lähestyy ylipainoista naista, niin se johtuu siitä ettei hän saa normaalipainoista? Ylipainoinen nainen on siis hätävara johon tavismies tyytyy normaalipainoisen naisen puutteessa?

Suurimmassa osassa tapauksissa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee ensimmäisestä mieleen mies. Oot ap varma ettet ole sittenkin homo? Ainakin oot varmasti bi?

Vierailija
24/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööööööööööööö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköisiähän nuo. Tämä taisi olla provo.

Miksi olisi? Ap kirjoittaa olevansa ikisinkkumies.

Jos ap on vaikka lyhyt, hintelä ja epämaskuliininen niin hyvin ymmärrän miksi tuon näköiset naiset tuntuvat saavuttamattomalta unelmalta.

Aika monelle tavismiehelle jo normaalipainoisen naisen saamisessa on kova urakka, vaikkei todellakaan yritettäisi missejä tai fitnesskissoja.

Eli jos tavismies lähestyy ylipainoista naista, niin se johtuu siitä ettei hän saa normaalipainoista? Ylipainoinen nainen on siis hätävara johon tavismies tyytyy normaalipainoisen naisen puutteessa?

No en pysty vastaamaan muiden puolesta.

Tee vaikka palstalle galluppi. Kysy nimettömänä miehiltä kiinnostaako normaalipainoinen enemmän kuin ylipainoinen, ja onko väliä minne se paino on kasaantunut (Kim Kardashian vs jumppapallo).

Vierailija
25/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, 

tässä taas nähdään miten vaikea naisten on käsittää mitä miehet pitävät viehättävänä. 

Tai kai se on kun itse kelpuuttavat ainoastaan jotain viimeisen päälle hollywood-miehiä niin sitten ihmetellään kun miehet on ihan kiimoissaan hyvinkin tavallisista naisista. 

Vierailija
26/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen nainen muistuttaa transvestiittimiestä, juuri käynyt sukupuolenkorjausleikkauksen läpi. Tuollainen naama ei sovi naiselle. Toinen on tavallinen pallero joita liikkuu kadulla 15 tusinassa. Kummallisia mielipiteitä sinulla...

No oletpa sinä kohtelias, käytöstavat?

Vierailija
27/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemman linkin nainen ei kylläkään ole mikään tavis. Kaukana siitä. Yhtä kaukana kuin miehet joita tällaisilla palstoilla usein väitetään tavismiehiksi, vaikka todennäköisesti harrastavat miltei ammattiurheilijamaisesti liikuntaa esimerkiksi.

Vierailija
28/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, 

tässä taas nähdään miten vaikea naisten on käsittää mitä miehet pitävät viehättävänä. 

Tai kai se on kun itse kelpuuttavat ainoastaan jotain viimeisen päälle hollywood-miehiä niin sitten ihmetellään kun miehet on ihan kiimoissaan hyvinkin tavallisista naisista. 

Tätä olen miettinyt, että olisi varmaan loppujen lopuksi aika mälsää olla nainen kun ei pystyisi kiinnostumaan oikein kenestäkään ja kaikki olisivat vain rumia. Tai itse ainakin koen miehenä positiiviseksi sen, että näen omasta mielestäni kauniita/seksikkäitä/söpöjä naisia tai näiden yhdistelmiä siellä sun täällä minne ikinä menenkin. Miellyttävän näkeminen nostaa mielialaa. 

Vierailija
29/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ensimmäinen näyttää transvestiittimieheltä!?

Täytyykin muuttaa asetuksia nettitreffeillä.

Jätän "naisellisen pyöreät" muille.

Vierailija
30/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta molemmat ovat hyvin tavallisen näköisiä ja eka tosiaan jotenkin miesmäinen piirteiltään. Toinen taitaa olla laiha läski. Naamasta ei saa selvää.

Mieluummin laiha läski kuin läski läski. Naiset huutaa kuorossa naisellisten kasvojen perään, mutta yhtään pehmeyttä ei laihassa saisi olla? Pitäis olla kova miehekäs fitnesskroppa ja naiselliset kasvot, melko harvinainen yhtälö sekin.

Vierailija
31/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuolla kakkosella on keskivertoa parempi kroppa!

Vierailija
32/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen nainen muistuttaa transvestiittimiestä, juuri käynyt sukupuolenkorjausleikkauksen läpi. Tuollainen naama ei sovi naiselle. Toinen on tavallinen pallero joita liikkuu kadulla 15 tusinassa. Kummallisia mielipiteitä sinulla...

Transvestiittimiehet ei kyllä käy läpi mitään sukupuolenkorjauksia. :'D

Vierailija
33/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alemman linkin nainen ei kylläkään ole mikään tavis. Kaukana siitä. Yhtä kaukana kuin miehet joita tällaisilla palstoilla usein väitetään tavismiehiksi, vaikka todennäköisesti harrastavat miltei ammattiurheilijamaisesti liikuntaa esimerkiksi.

Siis täh.

Täh????

Mä en kyllä näe tossa kuvassa ainuttakaan merkkiä ammattiurheiljasta.

Ei se nyt v.ttu niin voi olla että jokainen normaalipainoinen ja keskivartalosta naiseksi tunnistettava lasketaan pro tason fitnesskissaksi nykyään?

Toi on normaalivartaloinen. Jos et yllä tohon, olet läski tai laihaläski. Facts.

Vierailija
34/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aika taviksia, huolisin kumppaniksi jos kiva luonne. Ykkösellä aika tyypiliset etelä eurooppalaiset piirteet.

Vierailija
35/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vittu tuo eka nainen näyttää joltain transuhevoselta! 😃 oon havainnu miesten naismausta sen, että ne tykkää mahdollisimman miehen näkösistä naisista eli isonenäsistä, kapeakasvosista ja pienipeppusista/rintasista!

Miltähän itse näytät? Siis vittu sentään...

Vierailija
36/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo 2 kuvan nainen näyttää olevan normaalipainon ala-rajoilla. Tyyliin, jos olisi 170 cm pitkä, painaisi 55. Eli on kyllä hyväkroppainen. Ykköskuvan nainen on persoonallisen nätti. Tosi kauniit hiukset. Livenä voisi olla jopa kaunis.

Vierailija
37/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitävttua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh.

Täh????

Ei se nyt v.ttu niin voi olla että jokainen normaalipainoinen ja keskivartalosta naiseksi tunnistettava lasketaan pro tason fitnesskissaksi nykyään?

Toi on normaalivartaloinen. Jos et yllä tohon, olet läski tai laihaläski. Facts.

Tuo kirjoittaja viittasi siihen, että täällä kun jostain miehistä puhutaan niin Olympia-voittaja usein luokitellaan tavalliseksi fysiikaltaan. 

Naisilla on hiukan mopot karanneet, koska Disney pystyy animoimaan millaisia miehiä tahansa. Muttei sellaisia oikeasti ole olemassa. 

Vierailija
38/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vittu tuo eka nainen näyttää joltain transuhevoselta! 😃 oon havainnu miesten naismausta sen, että ne tykkää mahdollisimman miehen näkösistä naisista eli isonenäsistä, kapeakasvosista ja pienipeppusista/rintasista!

Voi jeesus mitä kielenkäyttöä! Minkä ikäinen ja näköinen oikeen itse olet? Huhhuh.

Vierailija
39/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kuvat.

Kun itse puhun tavallisista naisista, positiivisessa mielessä, tuota tarkoitan.

Ekalla niin symppis ja kiva olemus että tekee mieli halata välittömästi.

Tokassa ei muovia tai blingblingiä, oikea nainen joka ei kuitenkaan istu 24/7 mättämässä pullaa naamaansa.

Ulkonäön ja olemuksen perusteella, upeita molemmat. Kyllä kelpaisi.

Vierailija
40/56 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitävttua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh.

Täh????

Tuo kirjoittaja viittasi siihen, että täällä kun jostain miehistä puhutaan niin Olympia-voittaja usein luokitellaan tavalliseksi fysiikaltaan. 

Naisilla on hiukan mopot karanneet, koska Disney pystyy animoimaan millaisia miehiä tahansa. Muttei sellaisia oikeasti ole olemassa. 

Niinpä. Samaa sarjaa kun täällä joku nainen mm-kisojen aikaan uhosi, että hänellä on isommat hauikset kuin Ronaldolla!

Onko naiset tosiaan näitä kuvien haukkujia?

Teillä on kyllä todella vääristyneet käsitykset ulkonäöstä ja olette julmia toisianne kohtaan!