Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraako mieheni puhelintani?

Vierailija
19.08.2018 |

Minulla on Android-puhelin, jossa sijaintitiedot päällä. Emme asu miesystävän kanssa yhdessä, ja usein kun hän on (ilmeisesti) kotonansa, säätietoon päivittyy minulle se kaupunginosa, jossa hän asuu, vaikka kuinka itse päivittäisin sovelluksen paikkatietoa. Sitten taas kun olemme molemmat luonani, sovellukseen päivittyy usein oma kaupunginosani tai viereinen. Olenko vainoharhainen? Näenkö jostain, seurataanko puhelintani?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda gmailin salasanasi. Sitä kautta on helppo seurata kaikkea mitä teet, missä olet, millä nettisivuilla käyt, mitä sovelluksia sinulla on...

Vierailija
2/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän google-tunnuksesi? Onko hän esim. auttanut laitteen käyttöönotossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö hän google-tunnuksesi? Onko hän esim. auttanut laitteen käyttöönotossa?

Sain tämän puhelimen häneltä, mutta mielestäni tässä oli tehdasasetukset palautettu. Olen yleensä aika tarkka näistä asioista, mutta Android on minulle vieras. Loin google-tilin itse.

Vierailija
4/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, sitten puhelimen seuraaminen vaatisi lähinnä jonkin RAT-ohjelmiston käyttöä. Ei mahdotonta, tai edes vaikeaa, mutta enemmänkin riskialtista laittomuuden vuoksi. Toki omaa luuriaan saa seurata miten haluaa, mutta ei noita kunnon softia googlen kaupassa myydä...

Itselläni näyttää välillä myös vähän miten sattuu.

Onko toinen kaupunginosa lähellä vai kaukana?

Vierailija
5/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta toinen puhelin, niin ei tarvii pähkäillä.

Vierailija
6/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole vainoharhainen, kuten ei suurin osa muistakaan vainoharhaiseksi luokiteltu.

olet normaali ihminen joka epäilee, mutta ei tiedä

on olemassa aplikaatioita joilla toisen puhelimin sijaintia voi seurata, mutta tämän puhelimen on lähetettävä sijaintitieto palvelimelle.

on myös puhelinyhtiön tarjoamia palveluja, joihin kuuluu puhelimen seuranta

Voit olla varma ettei miehesi saa paikannus tietojasi seuraavasti:

1) Älä anna hänen missään vaiheessa asentaa mitään ohjelmaa puhelimellesi

2) Olet itse oman puhelinliittymäsi ainoa haltija

3) Pidä salasanasi omassa tiedossasi, ja älä anna miehesi urkkia sitä

Vierailija
7/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vaihtanut salasanasi? Jos olet kokoajan kirjautuneena, tiedätkö itsekään?

Vierailija
8/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firstworld problems.

Vierailija
9/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok, sitten puhelimen seuraaminen vaatisi lähinnä jonkin RAT-ohjelmiston käyttöä. Ei mahdotonta, tai edes vaikeaa, mutta enemmänkin riskialtista laittomuuden vuoksi. Toki omaa luuriaan saa seurata miten haluaa, mutta ei noita kunnon softia googlen kaupassa myydä...

Itselläni näyttää välillä myös vähän miten sattuu.

Onko toinen kaupunginosa lähellä vai kaukana?

3-4 kilometrin päässä, eli ei nyt niin kaukana etteikö voisi olla sattumaakin.

Vierailija
10/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies vaihtanut salasanasi? Jos olet kokoajan kirjautuneena, tiedätkö itsekään?

Ei ole, kokeilin äsken.

Vierailija
11/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisellä ei ole salattavaa

Vierailija
12/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yksityisille.hub.elisa.fi/lapsen-paikantaminen/

Elisa Perhe -sovellus paikantaa ja hälyttää jos lapsi on liian kaukana

Elisa Perhe -sovelluksella lapsen liikkumisia voi seurata selaimella tai omalla puhelimella. Ohjelmaan voi myös määritellä lapsikohtaiset aluerajat, joiden ylittämisestä vanhemmalle lähtee hälytys. Jos lapsia on perheessä useita, kaikille voi määritellä yksilölliset asetukset.

Lisäksi Elisa Perhe -sovelluksen kautta on mahdollista laittaa lapsen puhelimen soittoääni päälle. Tästä on hyötyä, jos puhelin on unohtunut äänettömälle. Lisäksi vanhempi näkee sovelluksesta, minkä verran lapsen puhelimessa on akkua jäljellä.

Elisa Perhe -sovellus on käytettävissä, kun lapsella on käytössään Android- tai Windows-puhelin. 5,90 €/kk.

Vierailija
13/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rehellisellä ei ole salattavaa

totta, mutta entä jos se toinenkaan osapuoli ei ole rehellinen? kertooko kaikki omat menonsa ja asiansa?

Vierailija
14/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa.

Vapise pers eenjakoreissuillasi.

Vierailija
15/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista ja hyvin helppo juttu ihmiselle, joka haluaa sen tehdä. Sinuna muksauttaisin puhelimen asfalttiin vahingossa ja kävisin ostamassa ikioman puhelimen, vaikka samanlaisen, miehelle asiaa kertomatta. Seuraat sitten mitä mies tekee tai sanoo, luultavasti asia paljastuu jotenkin hänen toimista tai sanomisista. Sitten voit lirkutella hänelle puhelimen rikkoutumisesta ja jatsia haluaako hän vielä kajota uuteen puhelimeesi. En olisi liian sinisilmäinen.