Ravut ovat itsekkäin horoskooppimerkki
Itsesäälin ja martyyriyden viittaan kääriytyviä manipuloivia ja itsekkäitä merkkejä - kaikki huomio heille ja rahallisesti kieroja ihmisiä. Pettureita ja omahyväisiä pskoja kaikki.
Mitä oppinut tuntemaan. Omasta mielestään toki hyvin paljon muuta..
Kokemuksia?
Kommentit (34)
Rapu ov. kirjoitti:
Leijonat ja vaa´at ovat kaikista kauheimpia henkilöitä. Itsekkäitä omaan napaansa tuijottajia, jotka eivät hyväksy lainkaan muiden mielipiteitä vaan kaikki pitää tehdä juuri niin kuin he itse haluavat. Olen kuullut monesta parisuhteesta, joka on loppunut eroon juuri vaa´an tai leijonan itsekyyteen ja siihen, että he ovat koko ajan menossa milloin missäkin harrastuksissa ja tapahtumissa puolison joutuessa yksin hoitamaan sekä lapset että kotityöt. Eikä siihen vaikuta edes sukupuoli, yhtä lailla näillä merkeillä nainen että mies voivat jättää kaiken arkeen liittyvän puolison harteille ja ovat itse koko ajan viettämässä vapaa-aikaa ja harrastuksissa.
Anteeksi, mutta olen vaaka ja nimenomaan haluan kuulla toisten mielipiteet ja otan ne huomioon, joskus vähän liikaakin.
Pitää paikkansa. Tänäänkin söin lasten vanukkaat jääkaapista. Nam nam kun oli hyvää.
Skorpionit ja neitsyet kaikista pahimpia paskoja. Taitaa ap kuulua jompaan kumpaan ryhmään. :) Mut peace and love anyways.
Huono aloitus. Aloittaja yleistää ja uskoo horoskooppeihin, jotka ovat puutaheinää.
Kuka järkevä ihminen uskoo siihen että 22.6.-21.7. välillä syntyneet olisivat jotenkin identtisiä luonteeltaan? Kyllä siihen väliin mahtuu ihan laidasta laitaan väkeä. Ihmisen luonne myös vaihtelee elämän aikana, kun vuosia tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Siskosta tän huomaa kyllä 😁 mutta osaa olla ihan symppis. Neitsyet ja leijonat on ehdottomasti vähiten itsekkäitä!
Neitsytsiskoniko se siellä kirjottelee?
Kalat,kalat ja kalat! Moni murhaaja seksuaalirikollinenkin on kalat. Neitsyt on pikkumainen loukkaantuja kasvattais munat.
anteliain tuntemani ihminen on rapu. on myös äärimmäisen suoraselkäinen ja muutenkin suora ihminen. tosin en horoskoopeille mitään painoarvoa laita. aika yksinkertaista ajattelua että kuukausi jona synnyt määrittelisi luonteesi.
Mun mies on rapu. Ei manipuloi, eikä ole itsekäs (luopuu monesti omista toiveistaan perheen hyväksi). Mutta herkkänahkainen loukkaantuja hän on. Ja aikamoinen tuuliviiri, mitä tulee mielialojen vaihteluun. Pieni (ja korostan, että pieni) vastoinkäyminen, ja hetkeä aikaisemmin iloisella tuulella ollut äijä on hirveä raivopää.
Härät ovat omasta mielestäni suurin osa narsisteja. Vaa'at myöskin omien kokemuksien mukaan ovat todella itsekkäitä eivätkä osaa ottaa toisten tunteita huomioon. Jousimiehet myös aika rasittavia ihmisiä.
Pidän kaikkia horoskooppeihin uskovia ihmisiä hieman tyhminä ja yksinkertaisina. Ihanko totta syntymäaika vaikuttaa persoonaan noin paljon? Kasvatuksella ja geeneillä ei ole mitään väliä? Käy sääliksi näiden uskovaisten lapsia. "Tää ny on tämmönen ku sattuu olemaan rapu/leijona/virtahepo".
Niin, olispa kiva tietää minkä merkkinen henkilö tällaisia alotuksia tehtailee. Selviäis kiusaajien horoskooppi.
Onneksi mä ja mies ollaan oinaita.
sairaita ne on narskuja