Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hei onko kellään muulla kokemusta kaupantyöstä raskausaikana?
02.05.2006 |
Mulla laskettu aika 15 lokakuuta ja pääsin kesäksi kauppaan töihin. Nyt vain mietityttää et pystyyköhän olemaan koko kesää ku joutuu aika paljon nostelemaan. Vaikka eikait se kovin vaarallista ole jos kaikki menee aivan normaalisti. Vai onko!? Ja tämä kaikki alkoi mietityttää kun yhden työkaverin kommentti oli että onko sulla käyny mielessä et ei välttis pysty olee koko kesää ja et on vaarallista yms. Kertokaa kokemuksia millon ootte jääny äitiyslomalle ym.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Eli riippuu kaupasta ja työnkuvastasi siellä kuinka raskasta on. Itse olen isossa päivittäistavarakaupassa osastovastaavana ja työ on erittäin fyysisesti raskasta ja hektistä. Joten, ennenaikaisten supistusten ja selkäkipujen takia jouduin sairaslomalle rv:llä 26.
Meillä ainakin työmäärään nähden alimitoitettu henkilökunta ja " normaalitilassakin" olevat ihmiset uupuneita. Esim. aamuisin kuormat ovat ajoittain valtavia ja kiire on kova saada tavarat hyllyyn+muut hommat tehtyä 6-7 tunnissa. Ja kun siihen lisää meillä tiukat taukoajat, eli yksi 12min/6 tunnin päivässä, niin johan saa juosta. Ja jatkuvaa nostelua ja kumarteluahan se työ on.
Mutta tietysti pienemmässä kaupassa tahti ei ole niin hurjaa,mutta ei sielläkään helppoa ole, varsinkaan raskaana.