Syksy tulee. Aloitatko uuden harrastuksen tai kuntoilun?
Syksy tulloo. Aiotko aloittaa kuntoilun tai jonkun uuden harrastuksen? Itse mietin mikä olisi paras nettivalmennus, siis laihdutus mielessä.
Kommentit (8)
Nettivalmennus? Miten olisi käynti ravintoterapeutilla oman tilanteen kartoittamiseksi ja jumppaaminen/ sali / mikä ikinä ihmisten ilmoilla?
Mä laihdutin ennen kesää 4kiloa n.2kk meni ja nyt ajattelin jatkaa ja laihduttaa.. tosin en halua laihtua muutakuin vatsasta, se on järkyttävä rengas verrattuna muutoin sopusuhtaiseen vartalooni ;_;
Enkä tiedä miksi!? Voiko mun allergiat laittaa pahan pömpön mun vatsaan (mm. maito ja soija)? Vai onko mun vaan treenattava vatsaa??? auttakaa ;_;
En tietenkään jatkoin koko kesän rakastamiani lajeja kuntosalia ja juoksemista
Jatkan kuntosalia nyt, kun saa syksyn tullen aloitustarjouksen. Muuton jäljiltä meni lähisali uusiksi niin päättelin, että ootan siihen syksyyn, jos tuo sali onkin ihan perseestä niin ei niin harmita maksaa siitä sitä aikaa kun sen kanssa on naimisissa, on sen verran hintava.
Jatkan vanhoja harrastuksia eli tanssitunteja. Kuntosalin aloittamista harkitsen, jos sais teinin lähtemään kaveriksi.