Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatähti?

Vierailija
19.08.2018 |

Hei kaikki, erityisesti te, joilla sattuu olemaan perheessä "iltatähti" lapsonen!
Olen 8v ja 10v lasten äiti ja lasten varttuessa olen alkanut kaivata taas äidiksi tuloa ja pientä tuhisevaa kääröä taloon. Mies on suhtautunut ideaan neutraalisti, mutta ehkä vähän enemmän siltä kannalta, että nautitaan nyt kun isommat alkaa kasvaa ja sitä kautta myös meidän oma aika, mahdollisuus matkustella helpommin jne. Lapset saatiin suhteellisen nuorina ja olen tällä hetkellä 33-vuotias.
Millaisia kokemuksia palstalla on? Kannattaako seurata unelmaa ja hankkia vielä lapsi vai alkaa nyt vain nauttia , kun ei ole enää niin kiinni pienissä lapsissa?
Keskustelua kehiin !:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sen kannalla, että nautitte nykytilanteestanne, niin sitä kannattaa kunnioittaa. Toki voit myöhemmin ottaa asian uudestaan esille ja katsoa, onko mieli edelleen yhtä jyrkkänä. Molempien on kuitenkin oltava yhtä mieltä kolmannesta muksusta, muuten vaakakupissa on parisuhteenne.

Vierailija
2/6 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi ihanampaa/nautittavampaa kuin se tuhiseva käärö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ja mikä tahansa muu! Se ei ole pienen pieni kauaa! Silti sitä pitää jaksaa hoitaa.

Vierailija
4/6 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ja mikä tahansa muu! Se ei ole pienen pieni kauaa! Silti sitä pitää jaksaa hoitaa.

Tämä. Käärö on käärö muutaman kuukauden. Sitten ovat vielä ne liki 20 muuta, ei niin rauhallista vuotta.

Vierailija
5/6 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä se iltatähti, selvästi tämä olisi tervetullut teidän perheeseen, kyllä omat haaveet kannataa huomioida, jos mies ei ole laittanut asiaan ehdotonta eitä, nii eiköhän hän tilanteeseen sopeudu.

Vierailija
6/6 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Ei ole iltatähti kun olet niin nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän