Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Nolo ongelma...

Stressaantunut
19.08.2018 |

Elikkä tänään olisi illalla lähtö uuden mies ystävän kanssa ensimmäiselle lomalle. Hän on vielä opiskelija joten ei pysty maksamaan herrasmiehenä minulle mitään ja se on minulle ok. Minua kuitenkin ahdistaa aina maksaa erikseen, kaivaa erikseen kuvetta ja pyytää ravintolassa lasku erikseen.

Onko todella törkeää jos ehdotan miehelle että molemmat laittavat määrän x rahaa yhteiseen lompakkoon ja siitä maksetaan yhteiset menot?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten osaa jakaa laskujen loppusummia kahdella ja hoitaa hommaa jälkeenpäin?

Vierailija
2/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että muut ovat käsityksessä, että miehellä on varaa maksaa sunkin puolesta, vai olisitko valmis olemaan se joka maksaa tuosta yhteisestä pussista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis maksamaan tuosta yhteisestä, se olisi täysin ok. Lähinnä se ahdistaa että pitäisi maksaa erikseen tuntuu hassulta...

Vierailija
4/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, kysy vaan!

Vierailija
5/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat kaiken. Pyydät puolet, jos rahasi eivät riitä.

Vierailija
6/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette maksa vuoronperään? Näin me  teemme aina oman miehen kanssa, niin ei tarvitse sohlata erillisten laskujen kanssa. Huonommallakin matikkapäällä kyllä pysyy käsityksessä siitä, että onko puntit tasan. Toinen esim. maksaa lounaan päivällä ja pääsyn johonkin nähtävyyteen/muuhun aktiviteettiin, toinen tarjoaa illallisen jne.

Vierailija
7/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että se on ihan hyvä idea. Mutta jos vartavasten lähtisin viemään niin pyytäisin tankkaamaan. Jos haluat käyttää myös muita kokoja sitten se on kyllä totta. Minusta on hienoa että sait sen jälkeen kun päätin tai tajusin että se on ihan hyvä idea.

Vierailija
8/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi köyhää treffeillä ja suurin ongelma on se, että köyhät myös vaikuttaa köyhältä. Peru treffit, pääset helpommalla eikä kukaan huomaa sinun ja treffikumppanisi persaukisuutta.

Vierailija
9/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tunnen myötähäpeää niiden naisten puolesta, ketkä härskisti antavat miehen maksaa. Eivät ole itsenäisiä eivätkä tasa-arvon kannattajia.

Kunnioitan naisia, ketkä kaivavat oman kukkaronsa esiin.

Vierailija
10/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ole treffit vaan ensimmäinen ulkomaan matka yhdessä. Minä olen hyvätuloinen, mies tulevaisuudessa mutta vielä opiskelija.

Vierailija
11/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Toivottavasti mies korvaa sinut itsevarmalla naisella, kuka ei mieti koko ajan toisten mielipiteitä.

Minä tarjoan aina treffeillä joka toisen kierroksen. Jos syömässä, niin maksan oman ruokani. Enkä ole vain tarjoavanina, vaan oikeasti maksan.

Vierailija
12/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehenä mies ei pysty maksamaan? Wtf.

Vierailija
13/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvätuloinen maksat kaiken, problem solved. Jos haluat leikkiä prinsessaa, annat miehelle tupon seteleitä joilla hän sitten maksaa siellä ravintolassa tai missä ikinä.

Vierailija
14/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään juuri tuollaista yhteistä lompakkoa lomilla esimerkiksi kaveriporukan reissuilla. Monissa maissa ei edes oikein ymmärretä laskun jakamista kun ei ole siellä tapana. Eivät aina edes kysy tuleeko lasku yhdessä vai erikseen. Eikä tarvi alkaa sitten jälkikäteen laskemaan kuka on velkaa kenellekin. Kaikki laittaa saman summan lompakkoon ja sieltä maksellaan ravintolalaskut. Toki silloin kaikille on oltava ok että kaikki annokset eivät ole täysin samanhintaisia. Omassa kaveriporukassa ei kukaan nipota jostain parista eurosta. Jos joku ottaa huomattavasti kalliimman ruoan, ehdottaa hän yleensä itse että laittaa vähän ylimääräistä lompakkoon.

Vierailija
15/15 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hyvätuloinen maksat kaiken, problem solved. Jos haluat leikkiä prinsessaa, annat miehelle tupon seteleitä joilla hän sitten maksaa siellä ravintolassa tai missä ikinä.

Me teemme näin. Mahtavaa, kun ei tarvitse huolehtia lompakosta itse. Ja mieskin on tyytyväinen, kun saa maksaa. Vaikka ovatkin minun rahojani, mutta eivät sitä muut tiedä. Toimiva ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi