Miten päästä eroon selluliitista
Ikuisuuskysymys, vai?=D
Mä oon jopa alipainoinen ja mielestäni suht hyvässä kunnossa, mut reisissä on selluliittia, josta oon nyt päättänyt päästä eroon. Antakaa mulle parhaimmat konstinne tehdä se!
Tehokkain urheilulaji, paras ravinto jne.??
Kommentit (7)
Hyvä ruokavalio ja lenkkeilyä tai muuta liikuntaa.
jossa olis tarkoin määriteltynä suositeltava ruokavalio? Siis ei mitään laihduttajan sivustoa, koska en todellakaan halua pudottaa painoa (massaa sais enemmin tulla hiukan lisää - mut tietty pelkkää lihasta=)) vaan lähinnä kuntoilijalle/urheilijalle tarkoitettu ruokavalio?
Mies pääsee eroon selluliitista lähtemällä viikon-kahden ryyppyreissulle. Kun mies tulee takaisin kotiin on selluliitti pakannut tavaransa ja muuttanut äitinsä luo.
paljon proteiinia, sopivasti hiilareita, niukalti rasvaa. Siinä lihasmassaa haluavan ruokavalio. Käytännössä esim. raejuustoa, ananasta ja kananrintaa. Lisäksi kaikki jalkoihin käyvät urheilulajit kuten juoksu, rullaluistelu yms. sopivat selluliitin poistoon kuntosalin lisäksi
Vierailija:
jossa olis tarkoin määriteltynä suositeltava ruokavalio? Siis ei mitään laihduttajan sivustoa, koska en todellakaan halua pudottaa painoa (massaa sais enemmin tulla hiukan lisää - mut tietty pelkkää lihasta=)) vaan lähinnä kuntoilijalle/urheilijalle tarkoitettu ruokavalio?
olikin helppo konsti, harmi kun se ei itsellä toimi samoin ;)
Vierailija:
Mies pääsee eroon selluliitista lähtemällä viikon-kahden ryyppyreissulle. Kun mies tulee takaisin kotiin on selluliitti pakannut tavaransa ja muuttanut äitinsä luo.
Kuivahieronta auttaa myos ja sen paalle selluliittivoide (L' Oreal on mun mielesta ihan hyvaa) ja venyttely (molemmat paranaa verenkiertoa). Joku on joskus sanonut etta jooga auttoi mutta en ole itse kokeillut.
Vierailija:
Paras tapa päästä eroon selluliitista on LPG hoito. Se on ihon (kivutonta) syvämuokkausta sellaisella hieronta laitteella. Sitä antaa esim. FysioSporttis pääkaupunkiseudulla.