Lämmin ihonsävy jossa punaista ja pisamia, mikä vaalea sävy hiuksiin?
Lämpimän vaalea vai kylmän vaalea? Juuri luin että kylmän väriset hiukset menossa muodista pois. Sopiiko siis hieman lämpimään vivahtava vaalea hyvin?
Kommentit (18)
Lämmin sävy. Kylmät sävyt eli esim. blondi, ei sovi punaihoiselle.
Kysy ammattitaitoiselta kampaajalta. Hän pystyy parhaiten auttamaan oikean sävyn valitsemisessa.
Vaaleanpinkkiä tai vaaleanvihreää...
Vierailija kirjoitti:
Lämmin sävy. Kylmät sävyt eli esim. blondi, ei sovi punaihoiselle.
sopiiko lämpimän vaalea? vai ei vaalea ollenkaan vai?
ap
Yleinen nyrkkisääntö kuitenkin on, ettei punertaville kasvoille kannata valita kovin lämpimiä tai kuparisia sävyjä. Kovat ja kylmät värit voivat puolestaan korostaa ihon harmautta tai tummia silmänalusia.
Kalpeaihoisen kannattaa välttää liian tummia sävyjä, sillä ne vievät kasvoilta viimeisenkin värin. Sen sijaan kannattaa suosia luonnollisia värejä, jotka tuovat kasvoille väriä. Niiden, joiden iho punertaa, tulisi välttää punaista väriä ja panostaa sen sijaan tuhkan sävyihin aina kun mahdollista. Kellertävän ihon omaavan kannattaa mennä vastakkaiseen suuntaan eli suosia tumman ruskeaa sekä syvää punaista.
Miten olisi ihan se oma luonnollinen väri.
Vierailija kirjoitti:
Yleinen nyrkkisääntö kuitenkin on, ettei punertaville kasvoille kannata valita kovin lämpimiä tai kuparisia sävyjä. Kovat ja kylmät värit voivat puolestaan korostaa ihon harmautta tai tummia silmänalusia.
eli mikä sävy sitten jos ei lämmin tai kylmä sovi?
No haluatko sävyn joka on muodissa, vai sävyn joka sopii sinulle?
Vierailija kirjoitti:
No haluatko sävyn joka on muodissa, vai sävyn joka sopii sinulle?
sävyn joka sopii, olen ihan pihalla kun netissä on eri tietoa ihonsävyistä ja väreistä.
ap
Ap, kuinka paljon Sinulla on ikää?
Veikkaan, että ikäsi on noin 13 eikä sinulla ole varaa kampaajaan. Älä tule sitten palstalle valittamaan, kun olet pilannut hiuksesi kotivärjäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuinka paljon Sinulla on ikää?
Veikkaan, että ikäsi on noin 13 eikä sinulla ole varaa kampaajaan. Älä tule sitten palstalle valittamaan, kun olet pilannut hiuksesi kotivärjäyksellä.
kampaajalle menossa
ap
Yleensä kampaaja laittanut tuhkaisen sävyn kun olen raidoittanut tai vaalentanut hiuksia. Taidankin olla kylmänsävyinen iholtani vaikka on pisamia, ihonsävy aika vaalea ivory ja ensin tulee auringossa punaiseksi ja sitten ruskettuu. Oma hiussävy likainen vaalea maantie.
ap
Mulla on pisamia jonkin verran, enemmän punainen kuin keltainen iho sävy. Ranteen verisuonet jotain sinisen ja vihreän väliltä. Mulle ei sovi ainakaan yhtään kellertävän vaaleat hiukset.
Kuparin väriset sopi ihan ok, yleensäkin melko kirkkaat värit sopii. Kampaaja sanoi hiusten olevan eniten neutraalin sävyiset. Ei lämpimät eikä kylmät. Toinen kampaaja taas sanoi niissä olevan punapigmenttiä.
Minulla on pisamia ja punertava iho. Verisuonet kuitenkin kuultaa sinisinä esim.ranteissa. Minulla on hieman viileä vaalea väri hiuksissa. Sitä on kuitenkin vaikea ylläpitää. Joskus olen koittanut hieman beigenvaaleaa väriä mutta se ei sopinut. Lapsena hiukset olivat hopeanhohtoisen vaaleat, sitten muuttuivat tummemman vaaleiksi vaaleilla raidoilla. Nykyisin juurikasvu on talvella tumman vaalea. Kesäisin hiukset muuttuvat vaaleiksi. Itsekin pihalla että mikähän sävy olisi paras??