Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ujo, pelokas ja erityisherkkä ekstrovertti voisi löytää ystäviä?

Vierailija
18.08.2018 |

Tuntuu että riudun tuskissani ja kuolen kohta yksinäisyyteen jos en onnistu löytämään nopeasti hyviä ystäviä ja paljon ihmisiä ympärilleni. Tänäänkin on ahdistanut niin etten päässyt aamulla edes ylös sängystä. Olen yrittänyt mennä sinne missä ihmisiä on jsekä osallistunut eri tapahtumiin ja aktiiviteetteihin, mutta jään aina porukan ulkopuolelle vaikka koitan tehdä tuttavuutta ja lähestyä. Lopulta on vain pakko luovuttaa, koska se kirpaisee, tekee kipeää ja saa sirulliseksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui

Vierailija
2/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut itse kirjoittaa tämän aloituksen! Minulla ihan sama tilanne, enkä tiedä mitä tehdä. Minusta ei nyt siis ole oikein apua, muuta kuin vertaistuki <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa :) täällä jokseenkin ehkä samankaltaisilla spekseillä tapaus. Toisinaan kovin ujo, erityisherkkä joo, mikä aiheuttaa välillä ongelmia, ahdistusta ja kaikenlaista asioiden murehtimista ja ylenmääräistä pyörittelyä. Kuitenkin enemmän ekstrovertti kuin introvertti. Kaipaa ihmisseuraa ja kun on kivoja ihmisiä ympärillä, niin itsekin aika vauhdikas ja hauskakin ja puhelias. Voi tätä kaiken ritiriitaa. Toisinaan haluan olla ihan yksin päivän, pari..

Minkälaisista asioista tykkäät?

Vierailija
4/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin maailmaa majailet?

Vierailija
5/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja minkähän ikäinen olet? Eikö sulla ole ollenkaan ystäviä?

Vierailija
6/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut itse kirjoittaa tämän aloituksen! Minulla ihan sama tilanne, enkä tiedä mitä tehdä. Minusta ei nyt siis ole oikein apua, muuta kuin vertaistuki <3

Jaxuhaleja.

Ap

Vierailija
7/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa :) täällä jokseenkin ehkä samankaltaisilla spekseillä tapaus. Toisinaan kovin ujo, erityisherkkä joo, mikä aiheuttaa välillä ongelmia, ahdistusta ja kaikenlaista asioiden murehtimista ja ylenmääräistä pyörittelyä. Kuitenkin enemmän ekstrovertti kuin introvertti. Kaipaa ihmisseuraa ja kun on kivoja ihmisiä ympärillä, niin itsekin aika vauhdikas ja hauskakin ja puhelias. Voi tätä kaiken ritiriitaa. Toisinaan haluan olla ihan yksin päivän, pari..

Minkälaisista asioista tykkäät?

Voi sinuakin. Jaxuja. Tykkään musiikista, kulttuurista, taiteista, historiasta, urheilusta, seikkailuista, hauskanpidosta, muodista, juhlista, ruuasta ja kissoista. Festareista ja ulkomaan matkoista olen saanut vain nähdä ja lukea, mutta olisi päästä joskus kokemaan itsekkin. Varsinkin joku aktiiviloma.

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin maailmaa majailet?

Keski-Suomessa, Jyväskylässä.

Vierailija kirjoitti:

..ja minkähän ikäinen olet? Eikö sulla ole ollenkaan ystäviä?

22 ja ei ole 😢

Ap

Vierailija
8/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ja ehkä joku harrastus.

Vierailija
9/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos oletkin introvertti, mutta et yhteiskunnan paineen takia uskalla tunnustaa? Tule vain rohkeasti kaapista pois ja ole oma introvertti itsesi.

Vierailija
10/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas huono yritelmä etkä  edes tiedä termien merkitystä.

Vierailija
11/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap ymmärtää. Ekstovertti voi todellakin olla ujo ja arka. Introvertti ei ole ujolle synonyymi. Minä olen myös aika arka, mutta viihdyn ihmisten seurassa ja juttelen mielelläni, sitten kun olen tutustunut. Kuvittelin aiemmin olevani introvertti, mutta kun tässä tapahtui niin, että väsyin, en jaksanut olla muiden kansas ja vetäydyin omiin oloihini, huomasin etten viihdy. Palasin takaisin harrastukseen ja olen taas oma iloinen itseni. Se harrastus ei ollutkaan kuluttavaa, vaan muut asiat stressasivat ja harrastuksesta, jossa tapaa paljon ihmisiä, huomaankin saavani voimaa arkeen. Mutta uusia asioita pelottaa aina aloittaa, se on iso kynnys.

Vierailija
12/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin ettet sinä ihan täysin tiedä termien merkitystä? Ujot eivät aina ole introverttejä, tai ekstrovertit suupaltteja juhlien keskipisteitä. Isoksi osaksi on kyse siitä mistä saa energiaa ja minkä avulla jaksaa. Itse olen sosiaalisesti lahjakas, vedän vaikka minkälaisen show'n halutessani, mutta väsyn hyvin nopeasti (vieraiden tai "hyvänpäivän tuttujen") ihmisten kanssa olemiseen, ja tarvitsen paljon aikaa yksin ladatakseni akkuja; olen introvertti. Monet ekstrovertit eivät välttämättä ole valtavan riehakkaita, puheliaita yms. ihmisiä, mutta saavat energiaa ja nauttivat muiden ihmisten seurasta. Sehän se on kun nää maailmat ei välttämättä kohtaa juuri sillä tavalla kuin kunkin persoonallisuus oikeasti tarvitsisi. Itse tein  Myers-Briggsin persoonallisuustestin, ja yllätyin. Sain moneen minua vaivanneeseen asiaan vastauksen, kun tajusin olevani introvertti.

Vierailija
13/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kai että ihmisiä on moneen veneeseen.

Vierailija
14/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinullekkin. Toivottavasti saat ystäviä.

Vierailija
15/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen kombinaatio, otan osaa :(

Vierailija
16/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes mitenkään mahdollinen kombo? Kuulostaa enemmän introvertiltä kuin ekstrovertiltä. Jaksamisia.

Vierailija
17/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole lapsuudenystäviä?

Vierailija
18/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi