"Suomen rikkaimpiin sukuun kuuluva.."
Tuommoiseen lauseeseen törmäsin ip-lehdessä. Mitkäs nämä rikkaat suvut sitten on? Herlin varmaan yksi.
Kommentit (38)
Sitä mä olen ihmetellyt, et jos sulla on 30 miljoonalla osakkeita hallussa, miksi sä yrität kavaltaa muiden rahoja? Taitaa päihteiden käyttö olla lähtenyt hanskasta.
Vierailija kirjoitti:
Räikkönen, Selänne
Nyt puhuttiin suvuista. Kyseessä täytyy olla "vanhaa rahaa".
Mikä on ”rikkaimpiin sukuun”?
Yksikkö, monikko mitähä?
Poika on Aarne Saarimaa ..... niin lukee thai-suomalaislehdessä
Aitolehti. Ainakin juttujen perusteella💲
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä olen ihmetellyt, et jos sulla on 30 miljoonalla osakkeita hallussa, miksi sä yrität kavaltaa muiden rahoja? Taitaa päihteiden käyttö olla lähtenyt hanskasta.
Menetti 35 miljoonaa bitcoin -huijauksessa. Ei kovin kannattava sijoitus.
https://thenextweb.com/hardfork/2018/08/13/finnish-millionaire-lost-for…
Kyseessä siis tämä.
Tuollaisia määriä perivän pitäisi tietää finanssipuolesta sen verran että pysyy erossa kusetuksista kuten kaikesta missä mainitaan kryptovaluutat. Maailma muuttuu niin nopeasti ettei vahemmat pysty opettamaan kaikkea.
Onko hänellä myös thaiperimää tai jotain muuta eksoottista verta? Näyttää enemmän thailta kuin suomalaiselta?
Varallisuutta on, älyä ilmeisesti ei. Saa olla lähiomaiset ihmeissään kun pikku mustalammas värähtelee jopa omiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä myös thaiperimää tai jotain muuta eksoottista verta? Näyttää enemmän thailta kuin suomalaiselta?
Kuka näyttää?
Siis tuosta nyt ei saanut selvää että kuka kusetti ja ketä kun kusetettu miljonääri oli otettu kiinni myös vaikkei rikosta ollut tehnyt muttei halunnut ilmestyä paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Siis tuosta nyt ei saanut selvää että kuka kusetti ja ketä kun kusetettu miljonääri oli otettu kiinni myös vaikkei rikosta ollut tehnyt muttei halunnut ilmestyä paikalle...
Miljonääriä kusetettiin mutta hän myös kusetti
Von Rettig