Kuinka painavan ihmisen jaksat nostaa ilmaan?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä, kun en ikinä ole kokeillut, mutta veikkaisin about 40kg ihan maksimissaan, jos jostain syystä olisi tarvetta. Itse painan about 55kg.
Tai no riippuuhan se kyllä myös paljon nostotekniikasta, käsillä varmaan halausotteella tuon 40kg, mutta jaloilla kyllä ns. hengebpelastajaotteella nousisi varmaan lähemmäs 70kg, jos sen kokoisen ihmisen jotenkin maasta saisin olkapäille.
Suunnitteleeko täällä joku miehensä heittämistä alas parvekkeelta? Nyt ap järki käteen.....nää keskustelut ja kyselyt tallentuu koneen historiaan, vaikka tekisit mitä ja poliisi löytää ne vaikka pilkkoisit koneesi kirveellä palasiks.
:D joo just sitä. Ei vaan mietiskelin vaan, kun itse vailla minkäänlaista urheilutaustaa tai harrastusta jaksan nostaa 120kg miehen ilmaan, että onko se ihan tavanomaista. Itse olen 57kg.
185kg vaimoni jaksan juuri ja juuri nostaa. Itse olen 73kg.
Vierailija kirjoitti:
:D joo just sitä. Ei vaan mietiskelin vaan, kun itse vailla minkäänlaista urheilutaustaa tai harrastusta jaksan nostaa 120kg miehen ilmaan, että onko se ihan tavanomaista. Itse olen 57kg.
Siis ihan jollain halausotteella jaksat nostaa vai jalkojen lihaksitoa apua käyttäen? Mun mies painaa päälle 80kg ja en saa sitä kyllä hievahtamaankaan, vaikka kuinka yrittäisin ja itse painan kanssa noin 56kg.
Tuhatkilosen, sekä sen miehen joka "jännitti" itsensä maahan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kait sitä jaksaa varmaan aika paljonkin jos se ilmaan nosto on siis sitä että halataan tiukasti ja taivutetaan selkää niin että jalat vähän nousee ilmaan O.o tiedä sitten.
Siis otan tuosta juuri takapuolen alta kiinni, ja jalkojen lihaksistoa käytän siis myös. Siitä ylös jalat suoraksi ja jaksan pitää ilmassa.
Tartut haarovälistä kiinni niin nousee painavampikin mies vaikka pöydälle seisomaan 😀
En voi tietää kun ei nuo ohikulkijat näköjään anna nostella.
En kyllä tiedä, kun en ikinä ole kokeillut, mutta veikkaisin about 40kg ihan maksimissaan, jos jostain syystä olisi tarvetta. Itse painan about 55kg.