Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset käy baareissa?

progessa on voimaa
18.08.2018 |

- itse en ymmärrä lainkaan, kallista olutta litrahinnaksi tulee 8 e, kun kaupasta saat 2 e litra
- ihmiset on yleensä tyhmiä ja epä älykkäitä ja miksi ihmisten kanssa pitäisi edes puhua?
- musiikki on paskaa, ei oel progea vaan jotain matti nykästä ja diskopaskaa

en ymmärrä, itse en kestä montaa minuuttia, paitsi joskus on kiva mennä terassille parille oluelle jos aurinko paistaa suoraan silmään

etsiikö ihmiset baareista jotain panokaveria sitten tai elämänsä kumppania? siis baareista? ällöö, diskot ällöö

ainoo mitä voisin mennä katsomaan baariin on Erja Lyytinen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: koska suurin osa ihmisistä on tyhmiä ja toiseksi he ovat yksinäisiä

Vierailija
2/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä baarista saa bisseä Tolla litrahinnalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki käykkään. Se on täysin vapaaehtoista. Itse olen viimeksi ollut baarissa vuonna -86.

Vierailija
4/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tanssia siellä, joskus laulan karaokea, eikä ole ongelmaa maksaa rahaa hyvistä cocktaileista joita en kotona osaisi tai jaksaisi tehdä. Baari on oiva paikka noiden asioiden tekemiseen, siksi.

Vierailija
5/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalainen kirjoitti:

Tai mistä kaupasta saa kahdella eurolla litran. Kyllä se hinta tuppaa olemaan kolmen euron seudulla ihan halvimmillaankiin.

Vierailija
6/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesalainen kirjoitti:

Tai mistä kaupasta saa kahdella eurolla litran. Kyllä se hinta tuppaa olemaan kolmen euron seudulla ihan halvimmillaankiin.

perushinta ihan naapurin alepassa Karjala

1 e = tölkki , jossa on 15 c panttia eli 85 c tulee tölkin hinnaksi ja litrahinta on siis 2,55 e

tuoppi räkälässä 4 e

kai jossain saa jopa 3 e

Vierailija
7/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn baarissa vain 5 minuuttia, ja heti kaksi nuorta blondia hyppää kainaloon ja vien kotiin, turha siellä on istuskellla

Vierailija
8/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juoda oikean lämpöistä olutta viihtyisässä miljöössä. Raha ei ole ongelma.

Vierailija
9/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No More Beer kirjoitti:

itse käyn baarissa vain 5 minuuttia, ja heti kaksi nuorta blondia hyppää kainaloon ja vien kotiin, turha siellä on istuskellla

No, tolla naamalla sä et saa muutaku blondeja. hahahhhahaha

Vierailija
10/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin aikanaan koska kuvittelin löytäväni sieltä miehen. Väärin. 10 v tuli ravattua ja tuona aikana yksi mies lähestyi. En käy enää, anti olla.

Vierailija
11/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. En ymmärrä miten joku viitsii istua siellä kännisten ihmisten seassa ja kuunnella sitä typerää lätinää! Tanssiminen lavoilla on sitten aivan eri asia, siellä on selväpäisiä fiksuja ihmisiä! Siellä kyllä viihdyn mutta kapakat kierrän kaukaa! Oma terassi paras jos olutta haluan ottaa !! 

Vierailija
12/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä baarissa voi muutakin juoda kuin kaljaa

Vierailija
13/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kerran baariin ja sieltä naisen luo jatkoille. Nainen alkoi riisua vaatteita jolloin sanoin naiselle että anteeksi en arvannut että olet noin väsynyt ja haluat nukkumaan. Sitten lähdin kotiin.

-Insinööri

Vierailija
14/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

baari olis ok jos siellä soisi pelkästään blues ja proge musa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme