Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitteletko kouluikäiselle lapselle kuulumisia kun hän on viikonloppu hoidossa isänsä luona?

Vierailija
18.08.2018 |

Eli jos 7-9 vuotias koululainen on isänsä luona viikonlopun niin soitatko silloin kysyäksesi mitä ovat tehneet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, annan heidän olla rauhassa. Jutellaan kun tulee mun luo, osaa soittaa mulle jos haluaa jutella aikaisemmin.

Vierailija
4/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoidossa isänsä luona", oikeasti? Hoidossa? Vai viettämässä aikaa oman isänsä kanssa? Isäviikonloppua viettämässä? Ei hoidossa?

Vierailija
5/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hoidossa isänsä luona", oikeasti? Hoidossa? Vai viettämässä aikaa oman isänsä kanssa? Isäviikonloppua viettämässä? Ei hoidossa?

Minun mieheni lapset sanovat tulevansa isän luo yökylään. Kuulostaa vähän hoidolta.

Ohis

Vierailija
6/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Laitan jonkinlaisen lyhyen viestin, vaikkapa vain "hyvää yötä" että lapsi ei koe itseään unohdetuksi, mutta muuten lapsi soittaa itse jos ikävöi tai haluaa jutella.

Vierailija
7/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Laitan viestin että hyvää yötä.

Vierailija
8/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kysymys kuin soitteleeko isä lapsilleen kun he ovat "hoidossa" äitinsä luona. Tottakai soittelen.

Vierailija
9/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapset on viikon minulla ja seuraavan isällään. Miksi alkaa häiriköimään?

Vierailija
10/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees, juuri näin. Meillä lasten äiti kuvittelee että lasten isä on hänen ilmainen lastenhoitajansa. Tai siis niin päin että tämä hoitaja maksaa hänelle vielä 400e/kk siitä että saa  näitä lapsia hoitaa :/ 

Vierailija
11/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää noin pieniä mutta en aikanaan laittanut/soitellut, ihan sillä et saavat olla itse yhteyksissä jos ikävä.

Vierailija
12/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ihme kyttäilyä tuollainen olisi. Kyllä  ne kuulumiset voi odottaa kotiin asti.

Oletko sä ap kontrollifriikki vai muuten vaan utelias?

Vierailija
13/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vain viikonloppu, en soittelisi. Meillä lapset on 50/50 ja laitan lapsille kyllä viestiä, kun ovat isällään (elämässä elämäänsä, eivät hoidossa) ja keskimmäinen usein soittelee itse, kun tykkää jutella ja vaihtaa kuulumisia (on tyttö). Isänsä toimii aika lailla samoin, kun lapset on mulla.

Vierailija
14/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita, ellei ole asiaa. Lapsi kyllä saattaa soitella, jolloin tietysti juttelen hänen kanssaan. Lapsi soittelee myös isälle silloin kun on minun luonani. Lapsi tosin ei ole kummankaan luona hoidossa, vaikka joka toinen vkl isällään oleva lapsi kyllä puhuu kylässä käymisestä.