Lähihoitajaopiskelija keikkailu
Helsinki. Onko tietoa, mitä kautta lähihoitajaopiskelija voisi keikkailla? Valmistun ennen joulua.
Kommentit (14)
Olen kysynyt. Jotkut vakkarikeikkalaiset käyvät.
Jos valmistut joulukuussa, keikkailukautesi voi alkaa syksy/talvikaudella.
Ukko35 kirjoitti:
Jos valmistut joulukuussa, keikkailukautesi voi alkaa syksy/talvikaudella.
Miksi?
Kyllä voit keikkailla Seuren kautta,riippuu tietysti vähän minkälaiseen alaan suuntaudut.
Onko tietoa, onko muita tahoja kuin seure?
Seure on ainoa vakavasti otettava taho, jossa on tarjolla oikeasti järkeviä työtehtäviä ja kaikki sujuu lakien ja asetusten mukaisesti.
ÄLÄ mene Deboralle! Kusettavat kaikessa missä pystyvät ja etenkin vastavalmistuneet ja nuoret ovat heidän ”uhrejaan”. Älä tee sitä virhettä, että edes vilkaisisit Deboraan päin! Hirveää porukkaa, epärehellinen meininki, huono maine.
Itse en kehtaa kertoa olleeni koskaan heidän palveluksessaan, sen verran ala-arvoinen on maineensa.
Seure, Seure ja vielä kerran Seure.
Muut tarjoavat keikkoja ei-niin kehittäviin paikkoihin..
Itselleni luvattiin keikkoja jo päiväkoteihin, vaikka en ole vasta opiskellut kuin puolisen vuotta. Sinulla on jo 2/3 opinnoista plakkarissa (ainakin jos olet aikuisopiskelija), joten voit saada paljonkin keikkoja eri paikkoihin.
Ei muuta kuin hakemusta/puhelinsoitto Seurelle ja keikkailemaan!
Vaihda alaa vielä kun ehdit. Hoitoala ei kannata, romutut henkisesti ja fyysisesti samanlaiseksi uskonsa ihmisiin menettäneeksi yleisuupuneeksi ihmisvihaajaksi kuten minäkin.
T. täysin loppuunraadeltu sh
Ps. kyllä työni hoidan kunnolla, pystyn jopa näyttelemään herttaista ja aurinkoista positiivipaukkua. Todellisuudessa olen kaikkea muuta.
Kiitos vastauksista. Huomenna otan seureen yhteyttä. Onko seuren kautta mahdollista viikonlopputyöskentelyyn?
Samaa mieltä kuin 12, PAKENE vieläpä lähihoitajana! Itse lähäri ja hommia tein 10v....ei enää ikinä koskaan.
Oletko kysynyt harjouttelupaikoistasi mistä sijaiset hankkivat?