Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tukkoisuus

02.05.2006 |

Meillä pikkuinen puolivuotias tuntuu ensimmäistä päivää olevan vähän tukkoinen. Kun syö tissiä niin pitää välillä irrottaa että henki kulkee.Mahtaako olla flunssaa vai allergiaa, kun nyt on mahdollista olla siitepölyallergiaa. Onko jonkun pikkuiset tukossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaista asti nuhanenä ja aluksi oli myös kuumetta. Räkä on oikein paksua ja ei välillä imeminen onnistu lainkaan...:(

Vierailija
2/4 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin lastenlääkäri sanoi, ettei allergiaoireet yleensä vielä vaivaa näin pieniä, kun kävimme 5kk vanhan vauvan kanssa nuha-ja yskäasioissa. Tukkoisuutta oli ollut jo pidempään ja sitten alkoi nuha, joka lähinnä aamuisin vaivasi ja lopulta yskäkin. Pohdin myös allergiaa, mutta näin arveli hän.

Pienillähän on rööritkin pienet, joten herkästi tulee ongelmia. Apteekista keittosuolaliuosta, huoneen ilmankosteutta suuremmaksi esim. märillä pyykeillä ja sängynpäätyä koholle jne. Myös vettä voi juottaa jne. Nyt tää pieni tukkonenä hermostuu......on mentävä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän allergiaa voi heti pois sulkea..ikävä kyllä, olen miettinyt samaa meidän pienen kohdalla, pientä tukkoisuutta, kirkasta " vettä" valuu nenästä ja silmät punoittavat, alkoi myös nyt viikko-pari sitten..meillä on muutenkin allerginen tapaus.

Kaikki voi olla mahdollista, olen sen tämän pikku-vauvan myötä oppinut!!

Kannattaa seurata tilannetta, näin aijon minä tehdä, jos parin viikon päästä vielä samanlaista nenän vuotoa, vien lääkäriin..

Jaksamisia :)

Vierailija
4/4 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tyttö (ikää 4kk 1vko) on tukkoinen, jos on ollut ulkona vaunuissa nukkuessa liian kuuma. Sama homma kuukautta nuoremmalla veljen pojalla.