Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoa makua vai ei: vain osa työporukasta kutsuttu juhliin, ja fb täynnä kuvia

Vierailija
17.08.2018 |

Oon parinkymmenen hengen työporukassa mukana, ja yhdellä pirskeet menossa,sinne kutsuttuna näköjään vajaa puolet porukasta. Nää lähettelee aktiivisesti kuvia ja liveä someen sieltä juhlista. En ole sinänsä kade juhlista, ei oo mun juttu. Mutta jotenkin mun mielestä tuntuu mauttomalta viestittää, että meidät on kutsuttu ja teitä muita ei. Mitä ajattelet? Saa myös olla sitä mieltä, että oon kateellinen kyylä 😜

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo paikalla oleva porukka on ystäviä työn ulkopuolellakin? Mulla on omassa työyhteisössä työkavereita ja ystäviä. En kyllä kutsuisi kotiini bileisiin kuin ne ystävät.

Vierailija
2/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kutsutut kavereita myös vapaa-ajalla ja onko jätetty kutsumatta joku, joka ei kuulu porukkaan vapaa-ajalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa kutsua keitä haluaa, mutta mun mielestä tässä särähtää tuo aktiivinen somettaminen. Siellä on vain työkavereita, ainakin kuvien perusteella. Kukaan ei tänään töissä sanonut mitään juhlista, mikä olis mun mielestä ollut kivampi tapa, jos nyt pitää mainostaa, että on kutsuttujen joukossa. Ap

Vierailija
4/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että ap sun elämä olisi mukavampaa, jos et aina lukisi niitä rivienvälejä, etenkään vain negatiivisesti. Eli eivät he sieltä viestittele, että ähäpäs ähäpäs, meidät on kutsuttu, sua ei, jeeijeeei... Heillä on bileet, se siitä.

Vierailija
5/5 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on työpaikan somesivu, niin voit närkästyä. Jos se on jonkun työkaverisi yksityinen, niin eipä diinä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan