Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä puolisonne työpaikan vapaa-ajan menoista?

Vierailija
17.08.2018 |

Minä itse en pidä niistä. Työmatkat tietenkin ok ja illanvietot joskus. En kyllä pidä yhtään mistään yönyli kestävistä ylimääräisistä jutuista tmv. Muutenkin aika kahdestaan tai perheen kesken on niin vähäistä. Ihan kuin ihmiset eivät olisi työpaikalla jo ihan tarpeeksi ja näkisi työkavereitaan. En itsekään halua olla työkavereidenI kanssa vapaa-ajalla, muutamat ilta juhlat vuodessa on ok.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nuo menot on jees. On niitä itsellänikin.

Vierailija
2/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison töihin ei liity vapaa-ajan menoja ja se on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on kiva vahingossa kosketella työkaveria.

Vierailija
4/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava saada välillä omaa aikaa kun mies on duunipaikkansa vapaa-ajan riennoissa. Valitettavasti Suomessa on myös hyvin amerikkalainen yrityskulttuuri, ja juuri tämänkaltaiset tapahtumat, etenkin hänen alallaan, ovat todella tärkeitä ylenemisen ja palkankorotusten kannalta. Sitä enemmän käy pomojen kanssa ryyppäämässä keilaradalla tai Töölön Elitessa, sen parempi meidän toimeentulon ja mielenterveyden kannalta. :) 

Vierailija
5/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittavan postaajan viestissä lauseet:

- Minä itse en pidä niistä

- En itsekään halua olla

Viestii hyvin missä vaiheessa hän elämäänsä on. Tulee mieleen hieman 3v lapseni kun hänelle tarjotaan jotain uutta ruokaa - vaikeaa nähdä että pystyisin seurustelemaan tällaisen mielenmaiseman omaavan henkilön kanssa, kuka lähestyy asiaa kantilta "minä". :) Todennäköisesti suurin osa lauseista hänen vihaisena ollessaan alkaa legendaarisella teinisananparrella "minulla ainakin on oikeus". 

Ei hätää, iän myötä aikuistut sinäkin. :)

Vierailija
6/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajattele niistä juuri mitään. Kuten joku sanoi, ihan kiva välillä olla itsekseen kotona, ellei sittn itsellä satu olemaan jotain juuri silloin myös. Minulla näitä on enemmän, ja koska olen esimieasemassa, ne ei oikeastaan ole edes vapaa-aikaa, vaan ihan työtä. En oi valita, menenkö, vaan on mentävä ja edustettava työnantajaa,

Vierailija
7/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla melkoinen riippakivi miehelleen.

Vierailija
8/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Jos työelämässä aikoo menestyä, kannattaa kuulua porukkaan. Ei niitä kuitenkaan montaa kertaa vuodessa ole.

Vierailija
9/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnilleen aina tiedän missä maassa mieheni menee, mutta tarkkaa kaupunkia muistan harvoin.

En ole ihan nuori vaimo.

Vierailija
10/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suunnilleen aina tiedän missä maassa mieheni menee, mutta tarkkaa kaupunkia muistan harvoin.

En ole ihan nuori vaimo.

Jatkan vielä. Mieheni vanhemman kollegan vaimo sanoi, ettei enää välitä niin tarkkaan maistakaan, kunhan on vähän hajuilla maanosasta.

Tuntuu nuo AP:n murheet aika pikkumaiselta omaan napaan tuijottamiselta.

Vierailija
11/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet miehesi valinnut. eroa sitten jos et jaksa.

Vierailija
12/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyl sanoa että jos oma tyttöystävä rupeisi mussuttamaan siitä kuinka paljon mulla on "työhön liittyviä rientoja" tai "töitä" niin laittaisin välittömästi pihalle ja vaihtoon. Niin kauan kun meillä on kapitalistinen talousjärjestelmä, niin valitettavasti työnteko on suht. tärkeää vapaa-ajan harrastusten ja omien mielenkiinnon kohteiden ohella. Saisipa nyt suoraa linjaa miehelle että laittaisi tämän naisen vaihtoon. :)

Vierailija
13/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Heillä ei ole koskaan mitään iltamenoja, vaan työaikana on joskus virkistyspäivä.

Vierailija
14/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, koska se ryyppääminen on yletöntä. Ei haittaisi, jos tulisi vähemmän kännissä kotiin ja ihmisten aikoihin eikä aamu viideltä.

Vierailija
15/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä ukkoaan vahtivia ja koko ajan silmällä pitäviä kotihirmuja, jotka sitten yllättyvät, kun mies saa tarpeekseen vahtimisesta ja haluaa eron. Jatka valitsemallasi kyyläys-, natkutus-, ei ole ikinä kotona -linjallasi. Älä kuitenkaan ylläty lopputuloksesta.