Mies ei tiedä, että kotimme viikkosiivouksen hoitaa kotipalvelu
Kommentit (4)
Tietää varmasti... Kyllä sen huomaa onko siivonnut ammattilainen vai noviisi.
Olen ollut siivoamassa asunnossa jossa järjestely oli juuri tämä. Siivousajaksi oli sovittu perjantait klo 8-10 ja vaimo ilmoitti jos mies jostain syystä ei lähtenytkään normaaliin aikaan töihin, silloin siivous peruttiin tai siirrettiin myöhemmäksi. Autoa ei saanut ajaa pihaan asti ja jos mies olisi tullut kesken kaiken takaisin, olisi pitänyt hiippailla takapihan kautta pois.
Ihmettelin kyllä asiaa itsekseni, enkä pitänyt sitä ihan normaalina järjestelynä. Pidin naista vähän höynähtäneenä kun niin kovasti hävetti siivoojan käyttö ja yritti itse vakuuttaa olevansa joku kodinhengetär... Mutta samapa tuo minulle oli, laskutettavaa työtähän se oli yrittäjän ja työntekijänkin näkökulmasta. Mies ei kertaakaan sattunut palaamaan kotiin joten ongelmiakaan ei ollut sinä aikana kun itse kävin heillä.
Eihän tuo eroa silikonirinnoista tai huulitäytteistä. Voisihan sitä hankkia myös hyvää ravintolaruokaa ja esittää itse kokanneensa sen. Miehet arvostavat eri asioita. Onneksi me molemmat inhoamme siivoamista yhtä paljon, joten ulkoistaminen on luontevaa.
Maksat sen siis kokonaan yksin. Eikö miehelle kuuluisi puolet laskusta?