Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan tehdä sellaisen päätöksen että lopetan kaiken ns. deittailun

Vierailija
17.08.2018 |

Joko se "oikea" tipahtaa kohdalle jostain kohtalon oikusta tai sitten vaan elän yksin. Kun ei jaksa enää pitää itseään edes netissä tarjolla, kun ei sieltä mitään löytyisi kuitenkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehenä olen ihan varma siitä jos lopettaisin nettideittailut ym niin sitten en ainakaan löytäisi ikinä ketään.

En ole koskaan päässyt oikean elämän kautta treffeille mutta nettideiteistä olen päässyt jotain 50 kertaa..

Vierailija
2/6 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehenä olen ihan varma siitä jos lopettaisin nettideittailut ym niin sitten en ainakaan löytäisi ikinä ketään.

En ole koskaan päässyt oikean elämän kautta treffeille mutta nettideiteistä olen päässyt jotain 50 kertaa..

No ihan sama tilanne se on naisellakin, mutta kun ei vaan jaksa enää tuota. Ei niistä koskaan mitään kunnollista suhdetta tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Lähi-aikoina varmaan 20 kpl naisia tavanneena, luulen että alkaa riittämään. Ei vaan jaksa enää. Antaa olla. Keskityn liikuntaan ja vaikkapa oman asunnon kunnossapitoon yms toimintaan, jossa on jotain tolkkua.

M39

Vierailija
4/6 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lähi-aikoina varmaan 20 kpl naisia tavanneena, luulen että alkaa riittämään. Ei vaan jaksa enää. Antaa olla. Keskityn liikuntaan ja vaikkapa oman asunnon kunnossapitoon yms toimintaan, jossa on jotain tolkkua.

M39

Eikö kukaan miellytä vai mihin ne lopahtaa?

Vierailija
5/6 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Oletko itse käynyt minkä verran nettideiteillä? Oletan, että jos olisit, et tätä kysyisi. Meinaan melko arpaisethan ne on.

Vierailija
6/6 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Oletko itse käynyt minkä verran nettideiteillä? Oletan, että jos olisit, et tätä kysyisi. Meinaan melko arpaisethan ne on.

No olen mä jonkin verran käynyt, silti vähän ihmetyttää jos monista kymmenistä kukaan ei miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän