35v not wanted?
Siis tässä hommassa ei mikään toimi. Nykyisin jokaisesta asiasta pitää vääntää. Ja aina pitäis mennä miehen mukaan. Seksiäki harrastetaan kun mies sitä haluaa ja jos haluisin vähän kosketella tms niin aina keksii jotain joka vie huomion muualle.
Mua harmittaa ja vituttaa tällanen aivan suunnattomasti. Onhan se parisuhde sellasta kivikkoista tietä välillä ja sit taas menee hyvin. Mut en enää tässäiässä jaksas jauhaa asioista ja koitaa miestä saada puhuun ja selvittään kiemuroita. Lisäksi hän on luvannut sitä ja tätä ja pyörtänyt päätöksesnä. Esim kun saimme yhteisen lapsen niin hän puhu et mennään sit kesällä naimisiin. Tästä on jo vuosi eikä olla naimisissa. Sit on kovin salamyhkäinen ihminen..aina ollut nyt kun tarkemmmin aattelee. Ja hänestä on tullu minä minä mies. Suuttuu jos ajattelen enempi lapsia, esim nyt ostin sipsejä keskimmäiselle lapselle niin hän totes et aijaa tarvii sit hakee itelle oma pussi. Jos hän ostaa karkkia niin on tosi tarkka siitä et mun kaks aikasempaa lasta(ollaan siis uusperhe) ei saa niitä ahmia ja tyyliin laskee montako ottavat. Harmi kun on yhteinen asuntolaina..muutoin ottasin ja lähtisin.
Mut siis sitä aattelin lähinnä tässä et ei taida kukaan mies edes haluta pitää hauskaa tms kolmen lapsen äidin kanssa joka elää parisuhteessa??Kun ei se häipyminen täst näin vaa onnistu..