Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Nolo "intiimivaiva"... Milloin lääkäriin?

Vierailija
17.08.2018 |

Yritän nyt tehdä tämän niin ettei tarvitsisi poistaa kun oikeasti kaipaisin neuvoja. Kommentit sais kanssa olla sellaisia ettei mee poistoon!

Viime lauantaina minulla oli ns. aikuisten kivaa miehen kanssa. Mentiin siis ihan loppuun asti. Kesken kaiken tapahtui pieni ja nopea asennonvaihdos ja mun mahaan (sisälle) sattui, tai ei oikeastaan sattunut vaan vihlaisi. Tuntui että meni sisuskalut ihan uuteen järjestykseen. Ei siinä mitään mutta kun maha on vieläkin arka! Kun hengitän sisään niin että pallea pullistuu, niin mahassa vihloo, samassa paikassa kuin silloin lauantaina. Sama jos liikutan mahaa esim. kääntelen yläkroppaa, niin vihloo. Ei ole varsinaisesti kipua vaan just sellaista v-mäisen tuntuista vihlontaa.

En todellakaan kehtais mennä näin vaan lääkärille tyyliin "moikka, miehen vehje pisti mun sisuskalut uuteen järkkään, pitääkö huolestua". Mutta kun tää jatkuu ja jatkuu vaan!

Voisko joku nyt lohduttaa ja sanoa, että menee ohi itekseen? Pelottaa ja huolestuttaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että ei tartte huolestua. Saattaa olla että siellä masussa sattuu se että semmoiset kohdun pienet lihaskiinnikkeet on ns vähän venähtäneet, jos mies on tullut oikein syvälle. Vähän sama juttu tapahtuu mulle gynellä kun siellä paikkoja tutkitaan.  Menee ohi yleensä ihan itsekseen ja särkylääkekin auttaa. Tietty nyt jos tosi pitkään kestää niin sitten voi näyttäytyä lekurilla, lyhyt aikahan tuosta vielä on kuitenkin.

Vierailija
2/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jdhlld kirjoitti:

Luulisin että ei tartte huolestua. Saattaa olla että siellä masussa sattuu se että semmoiset kohdun pienet lihaskiinnikkeet on ns vähän venähtäneet, jos mies on tullut oikein syvälle. Vähän sama juttu tapahtuu mulle gynellä kun siellä paikkoja tutkitaan.  Menee ohi yleensä ihan itsekseen ja särkylääkekin auttaa. Tietty nyt jos tosi pitkään kestää niin sitten voi näyttäytyä lekurilla, lyhyt aikahan tuosta vielä on kuitenkin.

Hei KIIIIITOS asiallisesta vastauksesta! Tästä varmaan onkin kyse. Nyt kun ajattelen niin tuo kipu/vihlonta muistuttaa esim. tosi rankan treenin jälkeistä lihaskipua pari pv treenin jälkeen. Se mikä aloituksesta jäi pois on se että kipu ulottuu nivusista kylkiluihin asti mutta kipeimmillään on joku n. 5 cm navan alapuolella. Ja on vain oikealla puolella.

Mää nyt sitten napsin särkylääkettä ja oon varovaisempi jatkossa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit antautua mustalle miehelle?

Vierailija
4/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi ole aika normaalia, että vihloo? Ainakin mulla.

Ja miehet vielä innoissaan mittailee munan PITUUKSIA.

Vierailija
5/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartte huolehtia. Ei miehen muna mitään vahinkoa saa aikaseksi.

Vierailija
6/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin ettei tuo välttämättä ole selvästikään intiimivaiva, vaan revähdys nopeasta liikkestä johtuen.  Ja jos vaiva pitkittyy, niin ei lääkärille tarvitse yksityiskohtia selitellä. Kun vihloo niin vihloo. Ja jos epäilee tulehdusta, niin muutaman päivän tulehduskipulääkekuuri (burana/ibumax) voi auttaa.

Vierailija
7/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on vakavaa. Itselle käynyt joskus sama, mutta meni itsellään ohi n. viikossa. Sitten raskaana ollessa huomasin, että samanlaista kipua tuli, kun yritettiin kohdunsuuta hiukan riuskemmin tutkia, josko lähtisi synnytys käyntiin sillä. Olen päätellyt tuon satunnaisen kivun johtuvan siis kohdunsuun "ärtymisestä" tai vastaavasta.

Vierailija
8/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisuoli alkanut oireilemaan samaan aikaan.Seuraa tilannetta.

Vierailija
9/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 19cm ja pumppaan pumpulla lisää pituutta. Lopetan vasta kun mulla on 24cm kalu.

Tuollasen kun lykkää sisään niin nainen kiljahtaa nautinnosta.

Kivusta se kiljahtaa eikä nautinnosta.

Vierailija
10/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 19cm ja pumppaan pumpulla lisää pituutta. Lopetan vasta kun mulla on 24cm kalu.

Tuollasen kun lykkää sisään niin nainen kiljahtaa nautinnosta.

Kivusta se kiljahtaa eikä nautinnosta.

Sen pitää vähän sattuu samalla kun pidän leuasta kiinni ja katson silmiin.

Vierailija
11/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, menee tämäkin ketju poistoon yhden idioottikommentoijan takia.

Vierailija
12/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ei pidä itseään kurissa. Monelle annoit?

Vierailija
13/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mahdollista, että sait tyrän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi