Vaimo haluaa naaraspuolisen lapsemme nimeksi Suvicindy
Voiko toi mennä ees läpi? Tolla on joku perinteinen nimi yhdistettynä moderniin nimeen -villitys. Muita mitä se on miettiny on Minnajessie Lauraada ja Katariinamandy. Minusta noi ei sovi yhtään! Tässä on vaara että jään kiinni kun vaimo pyörii täällä mutta eipä siinä mitään. Tulee ainaki mun miehinen mielipide ilmi. Kertokaa mitä tykkäätte nimistä ni näytän vaimokkeelle. Meillä on myös edellinen lapsi Lauri, se on uros.
Kommentit (30)
En ymmärrä ongelmaanne ollenkaan. Yhdessähän se nimi päätetään ja tuo ei selkeästi sinulle sovi. Eli seuraava ehdotus sitten kehiin. Muista itsekin aktiivisesti ehdottaa nimiä. On ärsyttävää, jos toinen ei yhtään niitä itse mieti, mutta pilkkaa kaikkia hänelle ehdotettuja nimiä. Kompromissit on myös hyviä. Vaikka vain Suvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sukunimi Aro/Aho/Oja -tyylinen eli kolmikirjaiminen ja lyhyt. En silti haluais nimeksi mitään Minnajessietä :D.
Kissojen nimet on myös tollasia hirvityksiä, ja musta olis kiva että lapsien nimet sopis yhteen eikä lapsen ja kissojen. Käy vielä niin että lapsi samaistuu enemmän kissaan kuin veljeensä.Vaadin saada tietää kissojen nimet!
Kissat on Sulorichard, Taneliedward ja Viivicassidy. Mä oon ehdottanu nimeks pelkkää Suvia, Lauraa, Minnaa tai vaikka si Cindyä mutta ei kelpaa kun pitää olla yhdistelmänimi. Kuten kissoilla. Tää on nyt joku vaihe vaimolla.
Provohan tämä on, mutta pakko vastata, että intialaisen kaverini nimi on Suvisindi (tosin yksi kirjain muutettuna).
Tätäkin ketjua lukiessa sitä miettii, miksi jotkut vihaavat lapsiaan niin paljon että antavat nimeksi kaikenmaailman suvicindyjä, melindioita saati pojanjässikät saavat hienoja nimiä kuten amelio tai joku hemmetin ukkoskarhu
Hhhhhh, meitin kissa on Sulevi ja lempinimenä Suvitus!
Tuhti on sopiva tulevaisuuden naaraalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sukunimi Aro/Aho/Oja -tyylinen eli kolmikirjaiminen ja lyhyt. En silti haluais nimeksi mitään Minnajessietä :D.
Kissojen nimet on myös tollasia hirvityksiä, ja musta olis kiva että lapsien nimet sopis yhteen eikä lapsen ja kissojen. Käy vielä niin että lapsi samaistuu enemmän kissaan kuin veljeensä.Vaadin saada tietää kissojen nimet!
Kissat on Sulorichard, Taneliedward ja Viivicassidy. Mä oon ehdottanu nimeks pelkkää Suvia, Lauraa, Minnaa tai vaikka si Cindyä mutta ei kelpaa kun pitää olla yhdistelmänimi. Kuten kissoilla. Tää on nyt joku vaihe vaimolla.
😂Ihania nuo kissojen nimet. Mut ei ehkä lapselle. Saakohan sellaista nimeä edes antaa?
Kyllä yhdistelmä Jadessa-sisävessä-paulavessala-jannihuussi on sievempi.
Ap on nainen ja provo on niin huono, ettei se ole edes luokaton.
Eka mielikuva Suvicindy-nimestä oli itsetietoinen spanieli. Toisena tuli mieleen pieni harrastevene, jolla ja josta aiheutuu joka kesä mojovia perheriitoja.