YLE:"Timo Soinin seitsemän vastausta aborttiin ja katolisen kirkon pedofiliakohuun"
"Ulkoministeri Timo Soini tuomitsee Yhdysvalloissa raportoidun, vuosikymmenten aikana tapahtuneen katolisten pappien lapsiin kohdistuneen seksuaalisen hyväksikäytön."'
https://yle.fi/uutiset/3-10357488
Onko vaalikampanjointi alkanut jo?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Soini käy kampanjaansa 24/7!
Etkö tiennyt että vaaleihin ollessa alle vuosi aikaa vaalityö ottaa etusijan ministerin tehtävien sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soini käy kampanjaansa 24/7!
Etkö tiennyt että vaaleihin ollessa alle vuosi aikaa vaalityö ottaa etusijan ministerin tehtävien sijaan?
Onko ehdolla vai ei?
En lukenut juttua vielä, mutta miksi Soini olisi syyllinen katolisen kirkon tapahtumiin jos taas muslimi ei ole syyllinen muslimien tekosiin ja niitähän riittää. Miksi tällaista edes kysyttäisiin?
"2. Miksi sanomisistanne tulee kohu?
Ilmeisesti asiat ovat kipeitä monelle. Ei haluta sietää poikkeavia kantoja, mikä minun mielestäni demokratiassa on kaiken ydin."
"Minä en politikoi, minä puhun asiaa. Politikointi on peliä, sitä minä en harrasta."
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua vielä, mutta miksi Soini olisi syyllinen katolisen kirkon tapahtumiin jos taas muslimi ei ole syyllinen muslimien tekosiin ja niitähän riittää. Miksi tällaista edes kysyttäisiin?
Soini ei ole edes katolinen, mutta мuslimi on мuslimi.
Ei Soini näillä aborttikannanotoilla käy kampanjaa, koska a) suurin osa suomalaisista kyllä jo tietää, mitä mieltä Timo asiasta on ja b) suuri osa suomalaisista on täysin eri mieltä kuin Timo, eikä naisten itsemääräämisoikeutta rajoittavilla mielipiteillä hirveästi voiteta kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
"Minä en politikoi, minä puhun asiaa. Politikointi on peliä, sitä minä en harrasta."
Ahhahhahhahhaaahhhahha!!!!!
Vierailija kirjoitti:
"2. Miksi sanomisistanne tulee kohu?
Ilmeisesti asiat ovat kipeitä monelle. Ei haluta sietää poikkeavia kantoja, mikä minun mielestäni demokratiassa on kaiken ydin."
Timo ei ymmärrä mitään demokratiasta.
Siksihän hillotolppa on päämääränä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soini ei ole edes katolinen, mutta мuslimi on мuslimi.
Soinihan nimenomaan on katolinen!
Vierailija kirjoitti:
Ei Soini näillä aborttikannanotoilla käy kampanjaa, koska a) suurin osa suomalaisista kyllä jo tietää, mitä mieltä Timo asiasta on ja b) suuri osa suomalaisista on täysin eri mieltä kuin Timo, eikä naisten itsemääräämisoikeutta rajoittavilla mielipiteillä hirveästi voiteta kannatusta.
Käytännössä yksikään Soinia äänestänyt ei häntä enää äänestä, koska alunperinkin persuja saattoivat äänestää vain persut, ja persut eivät äänestä sinisiä.
Eikä ole kauan siitä, kun kaikki mitä Soini lausui oli viisainta ja nokkelinta koskaan, ja niitä lausumia piti jokaisen toistaa.
"Elämä on pyhä. Elämä alkaa hedelmöittymisestä. Siellä kasvaa lapsi, eikä mikään solumöykky."
On aika erikoista, miten vähällä tiedolla jotkut pötkivät koko elämänsä. Hedelmöityneellä munasolulla on vielä aika pienet mahdollisuudet kehittyä lapseksi. Ensin se joko kiinnittyy tai yhtä todennäköisesti ei, sitten joko pysyy kiinnittyneenä tai yhtä todennäköisesti abortoituu omia aikojaan, eikä äitikandidaatti välttämättä edes tiedä, että siellä oli jotain elämän ihmettä tekeillään. Ja jos jääkin sinne paikoilleen, ei vielä pitkään aikaan pysty kokemaan mitään, saattaa vielä jatkossakin abortoitua itsestään, jos on niin pahasti viallinen, ettei siitä ole eläjäksi tai jos on kiinnittynyt väärään paikkaan. Niistä lopuista sitten voi tulla niitä lapsia, söpöjä vauvoja.
Jos Soinikin lukisi vain niitä pyhiä kirjoja, eipä tuo ymmärtäisi edes tuota vähää mistään hedelmöittymishetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole kauan siitä, kun kaikki mitä Soini lausui oli viisainta ja nokkelinta koskaan, ja niitä lausumia piti jokaisen toistaa.
Niinpä.
Tosin viisaina en minä ja moni muu niitä silloinkaan pitänyt, ja nokkelia niistä tuli vasta nyt kun ne tuntuvat sopivat niin hyvin sinisiin. "Kuinka te kehtaatte, ja kyllähän te kehtaatte"...
Vierailija kirjoitti:
Ja kysyttiinhän sitä. Nyt voisi alkaa vaikka Nasiman puhelin piristä.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain aika erikoista, että aiemmin, kun Soini persujen puheenjohtajana tuki vahvasti kuuhunmuuttovastaisuuteen, hän suorastaan suuttui jos häneltä kysyttiin hänen aborttikantojaan. Nyt taas, kun hän ei enää ääniä kuuhunmuuttovastaisuudella saa, hän on ihan "omaksi ilokseen" alkanut avautumaan mielipiteitään aborttia koskien...
Kyllä tämä vaalikampanjoinnilta minusta vaikuttaa ja Soini havitteleekin just niiden fanaattisimpien abortin vastustajien ääniä. Ei heitä tietenkään suurta osaa suomalaisista ole, mutta kaiketi riittävästi läpimenoon kuitenkin?
Lavapuro on sanonut, että Soini on toiminut Suomen ulkopoliittisen linjan vastaisesti ainakin siltä osin, että Suomi pyrkii ulkopolitiikassaan edistämään ihmisoikeuksia. Jos oikeus elämään ei ole ihmisoikeus niin mikä sitten? Perustelujen kannattaisi olla vähän loogisempia.
"Pedofilia on iljettävää ja rikollista toimintaa."
Huomaa ettei Soini välitä ottaa selvää asioista.