Riittäisikö teillä 250€ viikoksi?
Viikko ja yksi ihminen, laskut ja vuokra maksettu. Käytännössäkin raha kuluu ruokaan, bensaan ja muuhun ylimääräiseen.
Kommentit (21)
Helposti. Eläisin koko viikon herroiksi tuolla rahalla.
todellakin riittäis
mulle riittäis jo 50e viikoksi. Vähempikin. Miten jollain ei riittäis, jos siis puhutaan yhden ihmisen elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Eläisin koko viikon herroiksi tuolla rahalla.
olin kirjottamassa aivan saman vastauksen just :D
Tuohan tarkoittaa että kuukaudessa jää käyttörahaa 1000€?
Ei todellakaan jää tuollaista rahaa ruokaan ja muihin juokseviin kuluihin vaikka tienaan ihan mukavasti.
Eli todellakin riittäisi 250,-€/vko. Nyt on käyttötilillä 360€ ja sillä loppukuu.
Riittäisi hyvin! Olisihan se enemmän kuin mitä nyt jää :)
Tuolla minun pitää pärjätä koko kuukausi.
Minulla on tuon verran käytössä kuukaudeksi, jos ei siis mitään isompia laskuja ole...
Mä kävin just alkossa tätä viikonloppua varten ja meni yli 100 euroo. Hitto sit viel ravintolassa käynti ja krapulamätöt päälle, nii menee yhes viikonlopus toi 250. Eikä ees riitä jos taksilla tulee kuljettua.
Hmm, minähän olisin rikas jos tuo jäisi...
T: yh ja kaksi lasta, toinen teini, ja vaihtelevasti (työtilanne, lisät) käytössä 100-300 e/viikko pakollisten menojen jälkeen.
Minulle jää kuukaudessa 200e ruokaan ja muuhun rillutteluun laskujen jälkeen. En varmaan edes osaisi tuhlata noin paljon rahaa viikossa ellen ihan yrittämällä yrittäisi.
Meillä tuo on koko perheen kuukauden ruokamenot. Eli riittäisi tosi hyvin! Yleensä budjetoin vuokran ja kiinteiden menojen jälkeen n tuplasti tuon koko kuulle.
Mulla on n. 220 euroa 1,5 kuukaudeksi. 😀 Eli riittää!!!
Ai että, ruokiin voisin käyttää vaikka 75€, sitten jäisi vielä 175€. Vaatteita voisi ostaa. Kengät tarvitsisin, niihen voisi laittaa 75€ ja vielä jäisi satanen.
Jessus, mihin oikein tuhlaat, jos pitää olla huolissaan riittääkö tuo? Meillä riittää tuo summa ja pienempikin viikoksi, vaikka meitä on kolme ja vielä eläimetkin ja ostetaan kuitenkin "turhuuksia", esim. mies polttaa tupakkaa ja minä ostan joskus herkkuja. Silti ei mene tuollaista summaa läheskään joka viikko, silloin menee kun tankataan.
Päivässä menee 250 € pelkästään jo shampanjaan! Ei jäisi yhtään rahaa kaviaariin.
Meillä on 3 hengen ruokarahat 150€/vko. Hyvin riittäisi vaikka mihin!!
t keskituloinen perhe
Mulla riittää kuukaudeksi ruokaan.
Riittää. Toi mulle about just jää.
150-200 viinaan ja rillutteluun vapailla ja loput safkaan jne.
Jos vaatehankintoja/muuta vastaavaa, niin sit on vaan yks kuppipäivä vähemmän sillä viikolla.