Riittäisikö teillä 250€ viikoksi?
Viikko ja yksi ihminen, laskut ja vuokra maksettu. Käytännössäkin raha kuluu ruokaan, bensaan ja muuhun ylimääräiseen.
Kommentit (10)
Typerä kysymys. Pärjäisin viikon ilman euroakaan. Kaapissa on aina sen verran ruokaa ja jos ei olisi, keräisin vaikka pulloja.
Riittää erinomaisen hyvin. Todella omituinen avaus.
ap ei voi olla tosissaan? trolli? No jokainen tyylillään. Minulla riittäisi ja vaikka söisin ulkona joka päivä niin ei tuo summa menisi lähellekään. Tietysti tuo "muu ylimääräinen" on vähän vaikeasti arvioitava. Hekilökohtaisesti vpoi tehdä tiukkaa kun käyn normaalisti joka viikko hierojalle, psykologilla, aromatareutilla, homeopatiassa. Sitten mulla on personal trainer viitenä päivänä ja yleensä varmaan vähintään pari ulkomaanmatkaa viikossa. Ehkä tiukin paikkao olisi kuitenkin shoppailun vähentäminen ja joutuisin luopumaan viikottaisesta timanttiostoksestani. Vaikea paikka olisi myös kun joutuisin luopumaan suosikki shampanjastani
https://www.alko.fi/tuotteet/521488/Les-R-serves-Grand-Si-cle-Champagne
ja tyytymään tavalliseen Bollingeriin...
ap ei voi olla tosissaan? trolli? No jokainen tyylillään. Minulla riittäisi ja vaikka söisin ulkona joka päivä niin ei tuo summa menisi lähellekään. Tietysti tuo "muu ylimääräinen" on vähän vaikeasti arvioitava. Hekilökohtaisesti vpoi tehdä tiukkaa kun käyn normaalisti joka viikko hierojalle, psykologilla, aromatareutilla, homeopatiassa. Sitten mulla on personal trainer viitenä päivänä ja yleensä varmaan vähintään pari ulkomaanmatkaa viikossa. Ehkä tiukin paikkao olisi kuitenkin shoppailun vähentäminen ja joutuisin luopumaan viikottaisesta timanttiostoksestani. Vaikea paikka olisi myös kun joutuisin luopumaan suosikki shampanjastani
https://www.alko.fi/tuotteet/521488/Les-R-serves-Grand-Si-cle-Champagne
ja tyytymään tavalliseen Bollingeriin...
Minulla n. 70 euroa viikko käytössä. Mainiosti pärjää yksi ihminen jos ei tarvi ostaa kuin ruuat, vessapaperit ja käyttää joku.pikkusumma johonkin ylimääräiseen, vaikka särkylääkkeisiin tai hiusväriin.
Niinä kuukausina, kun on pakko ostaa joku vaate tai muu pakollinen, niin sinnittelen 20-30 eutolla viikon. Sillon pelkkää perunaa/ makaronia ja jotain edullista lisuketta ja ei ole varaa MIHINKÄÄN ylimääräiseen. Ei ees esim. vaikka parin euron bussimatkaan. Oon jättänyt hakematta vaikka silmätippoja ja kärvistellyt kuivien silmien kanssa näillä köyhyysviikoilla.
Naurattaa aina, kun jotkut sanoo, että Suomessa liian isot tuet. Juuri ja juuri selviää.
Ja en oo elämäntapatyötön. Tuli terveysongelmia ja aikamoiset rajoitteet siihen mitä voi tehdä.
Miten muut pärjää pikkurahalla?
Mulla on tällä hetkellä 200 € ja palkkapäivään on vielä tasan kaksi viikkoa! Pakko pärjätä, mut ei oo mitään asiaa Taiteiden yöhön (prkle).
Neljän hengen perheelle tuo riittäisi meille 2 viikoksi ruokiin ja yleiseen elämiseen. Ei tosin välttämättä shoppailuun tms. Riippuu vähän mitä ruokaa syödään viikolla.
Riittää perheelle ja 2 autoonkin, siis ruoka ja bensat.
Meillä 500€ ja 6 henkeä laskut maksettu palkka tulee kuun lopussa. Kaapeissa kuivamuonaa pakastin täynnä. Ajattelin just että tässä kuussa taitaa jäädä 200-100€ säästöön.
Tietty jollekin ei riitä edes tonni kuussa jos on kallis maku ja rahan pitää riittää kaikkeen ylimääräiseen.
Oleksä nyt vakavissasi? Että riittääkö 35 euroa/päivä?
Sun on varmaan käytävä halvemmissa ravintoloissa syömässä, että riittäisi.