Aion pilata ystäväni häät- Hän on pettänyt omaa miestään minun mieheni kanssa
Sain selville, että ystäväni on pettänyt miestään minun mieheni kanssa vuosi sitten. Huomenna on ystävän häät. Aion laittaa valkoisen puvun, super hienon kampauksen ja lopuksi paljastan 200 vieraalle, millainen petturi ystäväni on.
Kommentit (45)
Aiotko tehdä sen kirkossa vai juhlassa vihkitilaisuuden jälkeen?
Tee se, tuu siten kertomaan miten kävi. Hänen tuleva miehensä kenties ansaitsisi totuuden ENNEN häitä.
Miksi haluat aiheuttaa tuollaisen draaman sille sulhaselle?
Jos tämä olisi totta niin oletko 100% varma?
Aika noloa sinulle jos olisikin joku oma vainoharha!
Nolaat vaan itsesi. Et saa mitään iloa tai lohtua tuosta pelleilystä, mutta sitä tuskin edes tavoittelet.
Kääntäisit selkäsi ja lähtisit elämään elämääsi, se on ainoa tapa selvitä. Toivottavasti tämä kuitenkin on provo.
Siis entäs se sulhanen? Annat sulhasen mennä naimisiin ja sitten vasta kerrot että akkasi on hutsu????
Itse olet puhdas pulmunen?
Ei mitään pielessä ikinä?
Nurkatkin kiiltää, eikä anopillasi ole mitään mistä naputtaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat aiheuttaa tuollaisen draaman sille sulhaselle?
Etkö voi kertoa vain sille miesparalle ja etukäteen, että hän voi itsekseen päättää jatkaako vai stoppaako?
Hyvä että lähdit käsittelemään asiaa tälleen aikuismaisesti.
Aiotko pitää puheen ja siinä päästää pommin? Mahtavaa! Paitsi ehkä miehelle mutta who cares!
Itsekin olen kerran pieraissut vihkimisen aikana sen verran äänekkäästi, että näki morsiammen ilmeestä.
Miks valkoinen puku? Muuten kyllä hyvä idea
Ap nolaa ainoastaan itsensä ja päätyy heitetyksi ulos juhlasta, koska vaikuttaa sekopäältä. Ehkä joku vieraista hänet kuskaa päivystykseen, koska saattaa epäillä psykoosia oudon käytöksen takia.
Saat siis hääväen säälimään morsianta, koska joku hullu riehuu ja pilaa häät? Kerro mieluummin sulhaselle pitävien todisteiden kanssa, eiköhän se tunnelmaan vaikuta ihan sopivalla tavalla. Vaikka menisivätkin naimisiin ja saisivat asian sovittua, jäisi häistä huonot muistot.
Ei tule onnistumaan. Morsian huomaa heti ap:n super hienon kampauksen ja arvaa, että nyt on jotain tekeillä ja sulkee ap:n kellariin.
Ajattelin jo, että keksin mahataudin ja skippaan ne häät, mutta kai sitä täytyy vääntäytyä paikalle katsomaan näytös :)
vihaan häitä mutta näihin häihin voisin jopa tulla :D saako tulla
0/5 provo