Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ogelma vanhempien kanssa

Vierailija
17.08.2018 |

He eivät hyväksy nykyistä parisuhdettani.

Olemme miehen kanssa olleet 4vuotta yhdessä kun elämämme koki myrskyisän käänteen anopin alkaessa manipuloimaan poikaansa.
Anoppi ei pidä minusta kun miehen lapsi muutti meille ja anopista minun olisi pitänyt alkaa "äidiksi".
Eli siis mies olisi saanut pitää omat harrastukset, poikienillat, menot yms. mutta minun olisi pitänyt joustaa ja uhrata jokainen oma meno.
Niin aluksi tein, istuin koko ajan kotona töiden jälkeen lapsen kanssa, vein tarhaan ennen töitä, hain tarhasta töiden jälkeen, laitoin ruoan, leikittiin, välipalaa, iltaruoka, iltapa ja nukkumaan meno.
Ongelmat anopin kanssa alkoivat heti kun ystävälläni olisi ollut synttärit ja mies pyysi anoppia vahtimaan lasta (hänellä poikien ilta) ja anoppi tokaisi "Miksei Miia voi!?".
Mies sitten selitti miksen minä voi lasta vahtia ja anoppi suuttui.
Sen jälkeen alkoi mustamaalaaminen, kotiin tunkeilu, haukkuminen päin naamaa, yksityisyyden rikkominen (penko kaapit ja availi kirjeet, jotka tulivat minun nimillä).
Alkoi syytellä, että kavallan rahaa mieheltä (mies siis joka kuukausi siirsi oman puolen vuokrasta minulle vuokranmaksu päivänä, koska minä maksoin aina kaikki laskut).
Anoppi sai poikansa kääntymään henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan minua kohtaan ja kannusti poikaansa tähän, jopa minun edessäni.
Lopulta lähdin ja vanhemmat auttoivat minua siinä.
Vanhempien mielestä anoppi ei ole kovin terve päästä kun tunkee toisten parisuhteeseen mukaan kolmanneksi pyöräksi.
Erosimme sitten pariksi viikoksi, mies sai aikaa miettiä uudestaan asioita, tajusi mitä oli tehnyt ja pyysi anteeksi.
^tausta tarinaa.
Annoin uuden mahdollisuuden, mutta nyt vanhempani ovat vihaisia ja eivät toivo meidän palaavan yhteen (olemme jo olleet vuoden yhdessä eron jälkeen).
Miten kerron vanhemmilleni, että osoitteeni on muuttunut ajat sitten ja että asun miehen kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yksi väkivaltainen teko on syy muuttaa pois miehen luota. En suosittele yhteisasumista miehen kanssa. Suhteenne tuskin tulee onnistumaan pidemmän päälle. Olet vielä niin nuori, että etsi parempi elämä itsellesi. Eli juokse ja lujaa!

Vierailija
22/23 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se väkivalta on ihan miehen syytä, ei anopin syyksi voi laittaa vaikka kannustanut onkin siihen. Kuulostaa aika kummalta, että miehesi on kaatanut maahan sinut ja sinä syytät siitä anoppia. Sinuna pysyisin kaukana kummastakin.

Vanhempasi ovat varmaan surullisia ja pettyneitä, kun lapsensa haluaa väkivaltaisessa suhteessa olla. Ehkä mies on oikeasti parantunut tapansa, eikä enää väkivaltaa käytä, mutta paaaljon todennäköisempää on, että käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se väkivalta on ihan miehen syytä, ei anopin syyksi voi laittaa vaikka kannustanut onkin siihen. Kuulostaa aika kummalta, että miehesi on kaatanut maahan sinut ja sinä syytät siitä anoppia. Sinuna pysyisin kaukana kummastakin.

Vanhempasi ovat varmaan surullisia ja pettyneitä, kun lapsensa haluaa väkivaltaisessa suhteessa olla. Ehkä mies on oikeasti parantunut tapansa, eikä enää väkivaltaa käytä, mutta paaaljon todennäköisempää on, että käyttää.

Minä en itse tilanteesta syytä ketään.

Ihminen on aina vastuussa omista tekemisistä, olipa se painostuksen/kannustuksen kanssa tai ilman.

En jaksa kantaa kaunaa ketään kohtaan.

Yritän ymmärtää tilannetta ja olla ymmärtäväinen.

Toivoisin samaa vanhemmiltani vaikka en juuri nyt perheeni kanssa olekkaan samaa mieltä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä