Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus ja melko runsas vuoto :/

Vierailija
17.08.2018 |

Tein viikko sitten positiivisen testin, vähän yllättäen, sillä luulin että minulla oli kuukautiset. "Kuukautiset" olivat kyllä yli viikon myöhässä. Menkkamaista jomotusta ja ruskeaa vuotoa, jota tuli aika paljon aluksi. Tein uuden raskaustestin tänään, sain edellistä tummemman viivan, mutta vuoto ei ole vieläkään lakannut (vähentynyt kylläkin, nyt enää tulee lähinnä pyyhittäessä).

En tiedä soittaisinko neuvolaan, olenko raskaana, vai kenties kokenut tuulimunan/aikaisen keskenmenon. Miten toimisin? Odotanko vielä viikon, pari? Raskaus olisi toivottu ja hartaasti yritetty ♡

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 raskautta ja 2 lasta.

Yksi alkuraskauden keskenmeno rv8 ja tuli tosi paljon kirkasta verta mutta ei kipuja.

Yksi tuulimunaraskaus joka paljastui ultrassa rv 9 ja ei ollut mitään verenvuotoja. Kaavinta.

2 raskautta joista syntyi terveet ja täysiaikaiset vauvat ja verenvuotoa oli enemmän tai vähemmän kuukausitolkulla. Syy ei koskaan selvinnyt.

Vierailija
22/28 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ajan terveydenhoitajalle tälle viikolle. Viime yönä vuoto palasi, nyt sitä tuli taas vähän enemmän, ja kirkasta verta.. Ei kuitenkaan kipua. Jotenkin minua epäilyttää olenko raskaana (enää) alkuunkaan, mutta menen nyt kuitenkin käymään hoitajalla. Sieltä ehkä lähete ultraan.

Mä käyn kommentoimassa tähän vähän väliä tilanteen, sillä mua harmittaa kun ihmiset jättää nämä keskustelunavaukset "kesken", enkä koskaan saa tietää miten heillä loppupeleissä kävi:D

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa näkyi pieni syke. Onneksi en heittänyt kirvestä kaivoon! Nyt vaan toivotaan että raskaus jatkuu normaalisti.

AP

Vierailija
24/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea AP! :) Saako kysyä kuinka kauan olitte yrittäneet raskautua?

Vierailija
25/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap! :) Ja tosi ajattelevaista tulla päivittämään tilannetta tähän ketjuun (näen tämän eka kertaa ja olisi silti jäänyt vaivaamaan).

Vierailija
26/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme jättäneet ehkäisyn pois alkuvuodesta:)

AP

Vierailija
27/28 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14. Raskausviikko menossa, hyvin voidaan, ainakin toistaiseksi. Vuotoa on ollut koko alkuraskauden ajan, syynä ilmeisesti kohdunsuulla oleva istukka. Nyt onneksi vähentymään päin. Aion palata myöhemmin kertomaan miten kävi, saatiinko lapsi syliin asti. :)

AP

Vierailija
28/28 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpahan taas päivittämään, että raskauden loppusuoralla mennään :-D en olisi syksyllä uskonut. Mutta tulin kommentoimaan jo nyt, sillä voi olla etten lapsen synnyttyä enää muista tätä asiaa stressanneeni. Tsemppiä kaikille kohtalontovereille, alkuraskauden vuoto voi olla täysin vaaratonta.

AP