Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui, kun soitin sille ja se ei siksi saanut nähdä uutisten säätiedotusta

Vierailija
17.08.2018 |

Eli alkoi säätiedotuksen mentyä kiukutella ja vihoitella minulle, ettei saanut sitä nähdä, koska vastasi puhelimeen, kun mä soitin. Syytti siis MINUA siitä, ettei itse kantanut vastuutaan siitä, että haluaa nähdä säätiedotuksen. MIKSI ihmeessä se asia on hänen mielestään kenenkään muun vastuulla ymmärtää ilman, että hän sanoo selkeästi suomeksi, että "haluan nyt katsoa sään, soitan kohta" vaikkapa? Hän ei sano tuollalailla, vaan hänen mielestään minun pitäisi tietää, että hän haluaa katsoa sään. Ei mua kiinnosta, minusta hänen itsensä pitää sanoa, että haluaa NYT katsoa sen, eikä niin, että jos mä tiedän, että säätiedotus tulee, niin mä lopetan puhelun. Ei se säätiedotus mulle ollut tärkeä, vaan hänelle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi soitit juuri silloin kun tulee jotain hänelle tärkeää? Silkasta kiusan teosta?

Äitini oli juuri tällainen pahantahtoinen ihminen, muiden motiivit olivat aina pahuutta. Ei voinut nähdä, että muilla ei ole agendaa häntä vastaan, vaan itse on elämässä vastattava siitä, miten toivoo toisten toimivan itseään kohtaan, eikä heti olla olettamassa heistä pahuutta.

Ap

Vierailija
22/22 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi mies olettaa, että mun pitäis tarkkailla, mikä on hänelle tärkeää, niin ettei hänen tarvitse sanoa sitä , kyllä mä ainakin kerron muille, mikä on mulle tärkeää, enkä oleta heidän tarkkailevan sitä itsekseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla